بلفاروپلاستی
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

بلفاروپلاستی پلک بالا بدون بخیه چگونه انجام می شود؟


بلفاروپلاستی در اصفهان گاهی به دلیل افزایش سن، چین و چروک های پوست، عوامل ارثی و آناتومی خاص صورت، افراد دچار افتادگی پلک می شوند. گاهی اوقات به دلیل اختلالات غدد اشکی و تجمع چربی زیر چشم افراد دچار پف زیر چشم می شوند که با استفاده از روش درمانی خاصی به نام بلفاروپلاستی می توان تمامی این مشکلات را برطرف کرد.

بسیاری از افراد از جراحی باز به خصوص جراحی پلک می ترسند. زیرا در ناحیه حساس و ظریف انجام می شود. این افراد اغلب به دنبال روش بلفاروپلاستی غیرجراحی هستند که بتواند ظاهر چشم ها و اطراف آن را بدون بیهوشی عمومی یا جراحی باز و خطرات آن بهبود بخشد. برای بلفاروپلاستی غیرجراحی از جراحی نرم با پلکسر استفاده می شود که یک نوآوری انقلابی و ثبت شده در علم پزشکی به ویژه در زمینه زیبایی است. این روش دریچه ای جدید و هیجان انگیز را در زمینه های زیبایی پزشکی باز کرده است. بلفاروپلاستی بدون برش غیر جراحی (Plasmajet) بدون برداشتن مستقیم پوست یا پلک اضافی انجام می شود.

بلفاروپلاستی بدون جراحی یک تکنیک کاملا جدید و به روز اروپایی است که برای برش از تیغ یا لیزر استفاده نمی شود. در واقع هیچ برشی ایجاد نمی شود بلکه برای این کار از پلاسما استفاده می شود و نیازی به بیهوشی عمومی یا بی حسی موضعی (تزریق) نیست، بلکه برای این عمل از کرم بی حس کننده استفاده می شود. در این روش از تیغ و قیچی برای برداشتن پوست یا چربی پلک استفاده نمی شود، بلکه لایه سطحی پوست با استفاده از پلاسما تصعید می شود (مستقیماً از حالت جامد به گاز تبدیل می شود) و این باعث جمع شدن لایه های زیرین پوست می شود. نتیجه فرآیند پلاسما درمانی بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده خواهد بود.

 

علل افتادگی پوست پلک فوقانی


بالا رفتن سن و بالا رفتن سن یکی از شایع ترین علل افتادگی پلک است.
افتادگی پلک و ظاهر آن می تواند به ژنتیک مربوط باشد.
قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید و سیگار کشیدن می تواند این تغییرات را بدتر کند.
گاهی تورم پلک به دلیل عفونت یا حساسیت ایجاد می شود و باعث کشیدگی پوست این قسمت می شود.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: