نوشته شده توسط : خانم نویسنده

تزریق ژل لب روسی چیست؟
تمرکز تزریق ژل لب روسی، تزریق فیلر به ناحیه V شکل دهان (معروف به کمان کوپید) است. هدف از این نوع درمان افزایش نقطه اوج لب ها برای بهبود ظرافت و زیبایی آنهاست. تکنیک تزریق لب روسی (Bow Cupid) به کشیدگی و تیزی لبه های لب بیشتر از اندازه لب ها توجه دارد.

در مدل روسی، مقادیر کمی فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لب (تقلید از جایی که افراد معمولاً خط لب خود را می‌کشند) تزریق می‌شود تا خطوط ناحیه لب را برجسته و بلند کند.

پس از مشخص شدن طرح کلی لب ها، مقداری فیلر نیز به لب ها تزریق می شود تا حجم لب ها پرتر به نظر برسد. در هنگام تزریق ژل روسی، متخصص پوست باید به هر دو لب بالا و پایین توجه کند. در حالی که تمرکز اصلی فیلر روی لب بالایی است، گاهی برای رسیدن به تقارن بیشتر و ظاهر طبیعی ناحیه دهان، تزریق فیلر برای لب پایین نیز انجام می شود.

 

مشاوره قبل از تزریق مدل لب روسی
قبل از تزریق ژل لب روسی، هر متخصص با بیمار صحبت می کند تا اهداف و خواسته های زیبایی او را بداند. در طول مشاوره، باید در مورد هر گونه بیماری خاص که ممکن است در حین یا بعد از تزریق فیلر تقویت کننده لب، مشکلاتی ایجاد کند، با بیمار در میان بگذارید. متخصص زیبایی باید به بیمار خود اطلاع دهد که هر نوع تزریق فیلر برای همه مناسب نیست. زیرا سایز لب ها و سایر قسمت های صورت همه بیماران یکسان نیست و مهمترین هدف در تزریق ژل رسیدن به لب های متقارن و طبیعی است. بنابراین آنچه برای یک نفر خوب به نظر می رسد ممکن است برای دیگری وحشتناک باشد! بنابراین در مشاوره قبل از تزریق ژل روسی، دید واضحی از نتایج تزریق توسط پزشک برای شما توضیح داده می شود.

روش لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟
برخی از بیماران ممکن است کمی کمان کوپید داشته باشند یا در برخی از بیماران مسن، ممکن است یک بار لبی بزرگ و مشخص داشته باشند، اما به دلیل افزایش سن، لب بالایی آنها شکل خود را از دست داده و چروک شده است. ممکن است برخی دیگر اصلا قوس نداشته باشند و به امید داشتن لب‌های قوس دار زیبا به روش تزریق لب روسی روی آورده‌اند.

هنگام برخورد با اولین نوع بیمار ذکر شده، روش باید بسیار ساده باشد. تمام کاری که متخصص باید انجام دهد این است که مقداری ماده پرکننده اسید هیالورونیک را به ناحیه لب تزریق کند که بلافاصله حجم لب را افزایش می دهد و حالت کمانی تیزتر و مشخص تری در بالای لب ایجاد می کند. برای آن دسته از افرادی که هرگز یک کمان کوپید طبیعی نداشته اند و می خواهند این کار را انجام دهند، این روند کمی دشوارتر است و ممکن است برای رسیدن به نتیجه مطلوب به چندین جلسه تزریق فیلر نیاز داشته باشد.

پر کردن شیارهای عمودی بالای لب
قسمت دیگری که گاهی در این روش مورد توجه قرار می گیرد، شیارهای عمودی روی پوست بین سوراخ های بینی و نیمه بالایی لب است که به آنها ستون های فیتروم می گویند. هنگامی که این ستون ها با پرکننده اسید هیالورونیک پر می شوند، می توانند به زیباتر و جوان تر به نظر رسیدن لب ها کمک کنند. این ستون می تواند به برجسته تر شدن شکل لب بالایی کمک کند و آن را کشیده تر نشان دهد.

 

جراحی پروتر لب در اصفهان نزد دکتر میلاد اعتمادی



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

روش های جراحی لیفت ابرو و پیشانی
جراحی لیفت پیشانی در اصفهان با تکنیک های مختلفی انجام می شود که هر یک از تکنیک های جراحی با توجه به شرایط و انتخاب صحیح می تواند با نتایج مطلوب همراه باشد. در اکثر موارد جراحی لیفت پیشانی برای افرادی که دارای ابروهای افتاده هستند انجام می شود که به دلیل افزایش سن و اثرات جذاب این اتفاق می افتد. لیفت ابرو از تکنیک های جراحی باز و بسته استفاده می کند و در برخی موارد از تکنیک آندوسکوپی برای انجام این جراحی استفاده می شود. در این جراحی معمولاً برش هایی در ناحیه خط رویش مو ایجاد می شود اما گاهی اوقات برش ها در پیشانی یا بالای پلک ها ایجاد می شود.

لیفت آندوسکوپی پیشانی
وقتی صحبت از بلفاروپلاستی می شود، جراح ارتباط بین پیشانی، ابرو و پلک بالایی را بررسی می کند. در بیشتر موارد، بیماران به جای افتادگی پلک، ابروهایشان افتاده است. به همین دلیل جراحی لیفت پیشانی توسط پزشک توصیه می شود. روش های مختلفی برای انجام جراحی لیفت پیشانی استفاده می شود، اما رایج ترین روش ها لیفت آندوسکوپی است. لیفت آندوسکوپی پیشانی با هدف لیفت پیشانی با کمترین جای زخم و تخریب بافت انجام می شود، علاوه بر این به رفع تمامی خطوط روی پیشانی کمک می کند.

افتادگی ابروها می تواند به دلیل وجود پوست اضافی در پلک بالایی باشد، حتی گاهی اوقات این حالت به صورت طبیعی دیده می شود. در حین معاینه توسط پزشک، آینه ای به بیمار داده می شود تا نتیجه مطلوب را به پزشک نشان دهد. موقعیت ابروها نیز مشخص خواهد شد. برای تعیین محل قرارگیری ابروها، بیمار باید چشمان خود را ببندد در حالی که پزشک ابروها را با دست بالا می‌آورد تا موقعیت پیشانی را ثابت کند.

لازم به ذکر است که بسیاری از بیماران تمایل به تغییر وضعیت ابروهای خود برای بهبود ظاهر خود دارند. بسیاری از افراد با تاتو یا روش های دیگر تغییرات دلخواه را در ابروهای خود ایجاد می کنند. چنین تغییرات دائمی می تواند چالش های زیادی را در زندگی افراد ایجاد کند.

آنچه مهم است این است که بیمارانی که می خواهند تحت جراحی لیفت پیشانی آندوسکوپی قرار گیرند باید دارای ابروهای افتاده، خطوط روی موهای پیشانی خود باشند، از وضعیت بدنی خوبی برخوردار باشند و در عین حال انتظارات از عمل جراحی نیز نتایج معقولی داشته باشند.

در این عمل زیبایی برش های کمتری ایجاد می شود و امکان بیهوشی بعد از جراحی بسیار کمتر خواهد بود. همچنین با کمک این روش زیبایی علاوه بر از بین بردن ماهیچه های اخم می توانید ابروها را بالا ببرید. مشکل اصلی جراحی لیفت آندوسکوپی این است که برای از بین بردن چین های عرضی یا چین های عمیق در پیشانی مناسب نیست. در ضمن افرادی که پیشانی بلندی دارند باید بدانند که این روش زیبایی باعث افزایش ارتفاع پیشانی می شود بنابراین برای افرادی که پیشانی بلندی دارند توصیه نمی شود و در نهایت برای چنین افرادی از روش های جایگزین استفاده می شود.

جراحی لیفت ابرو با آندوسکوپی
در این روش، جراح یک لوله بلند و باریک مجهز به یک منبع نور و یک دوربین کوچک (به نام آندوسکوپ) را در قاعده جمجمه قرار می دهد. به این ترتیب جراح می تواند ساختارهای داخلی را ببیند. این نوع جراحی نیاز به برش های کوچک دارد و برای همه بیماران مناسب نیست.

تکنیک ایجاد برش های محدود برای لیفت ابرو
در این تکنیک از آندوسکوپ استفاده نمی شود، بلکه برش های بسیار محدودی در پیشانی ایجاد می شود. برش های کوچکی در خط مو ایجاد می شود و ابروها بدون نیاز به آندوسکوپ بالا می روند. اسکار ناشی از این روش در خط مو پنهان است.

اطلاعات بیشتر در سایت میلاد اعتمادی



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

لیفت صورت چیست؟
لیفت صورت یعنی لیفت کردن پوست برای جوان‌تر به نظر رسیدن و بازیابی شادابی آن. در طی این فرآیند، پوست صورت از گونه، گردن و قسمتی از پیشانی به سمت بالا کشیده می شود. به این ترتیب چین و چروک آن نواحی کاملا صاف می شود و پوست صورت سفتی خود را باز می یابد. عمل لیفتینگ بدون باقی ماندن بخیه روی صورت انجام می شود زیرا کاملا جذب صورت خواهند شد.

 

بهترین روش لیفت صورت چیست؟
این تکنیک زیبایی به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام با توجه به نیاز شما و با توجه به فرم صورت انتخاب خواهد شد. به طور کلی روش جراحی لیفت صورت در اصفهان دائمی یا موقتی است. روش دائمی این تکنیک به لیفت صورت با جراحی معروف است که پوست اضافی ناشی از چین و چروک و افتادگی را به طور کامل از بین می برد. اما در روش موقت با وجود تغییرات مشابه باید هر 6 ماه یا یک سال یکبار برای ترمیم به پزشک مراجعه کرد. برای انتخاب بهترین روش لیفتینگ بهتر است در زیر با انواع آن آشنا شوید.

 

لیفت صورت در خانه چگونه است؟
یکی دیگر از روش های محبوب برای رفع چین و چروک و جوانسازی به خصوص در بین خانم ها استفاده از دستگاه لیفت صورت خانگی است. روش کار با این دستگاه ساده است و می توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

البته باید بدانید که دستگاه لیفت خانگی قدرت متوسطی دارد و شاید روش چندان موثری برای جوانسازی پوست به حساب نیاید. علاوه بر این دستگاه می توان چند روش ساده و طبیعی را نوعی لیفت صورت در منزل دانست. آنها شامل موارد زیر است:

ماسک خاک رس
ماسک سفیده تخم مرغ
ماسک خیار و آلوئه ورا
قالب یخ با عصاره خیار و گلاب
روتین خانگی پوست با صابون لیفت
لیفتینگ پوست صورت با سرم مخصوص

 

لیفت صورت چگونه به چاقی کمک می کند؟
لیفت با نخ یکی از راه های رفع لاغری صورت است. در واقع در این روش با کشش پوست و خاصیت ارتجاعی آن، فرآیند کلاژن سازی پوست تحریک شده و منجر به جوانسازی صورت می شود.

اگر از روش لیفت صورت برای چاقی برای تحریک کلاژن پوست و رفع نازکی آن استفاده کنید، کم کم متوجه حجم و سفتی پوست خواهید شد.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

روش لیپوماتیک غبغب 
در لیپوماتیک غگباب ابتدا بیمار باید زبان خود را به سقف دهان فشار دهد و دندان های خود را روی هم بگذارد و فشار دهد، در این صورت ماهیچه ها سفت می شوند و سپس جراح می تواند محل تجمع چربی را مشخص کند. در لیپوماتیک پس از بی حسی موضعی، یک میله فلزی بسیار نازک به نام کانولا از طریق یک شکاف بسیار کوچک و نازک وارد سلول های چربی می شود و با ضربه زدن و خوردن چربی در ناحیه شرمگاهی، از طریق مکش و به صورت فیزیکی آن را وارد سلول های چربی می کنند. چربی ها را بیرون می کشد در این روش جای زخم و بریدگی ایجاد نخواهد شد و این روش بدون چربی سوزی انجام می شود. مشاهده مقداری کبودی و تورم بعد از لیپوماتیک طبیعی است

 

فواید حذف چربی با لیپوماتیک
مدت زمان این جراحی کوتاه است و بیمار درد کمتری را متحمل می شود.
در این روش به دلیل اینکه بافت چربی از بین رفته و سپس تخلیه می شود، نسبت به روش های دیگر آسیب کمتری به پوست وارد می شود.
در این روش جای زخم یا بریدگی ایجاد نخواهد شد
بعد از چند روز نتیجه لیپوماتیک برای از بین بردن چربی مشاهده می شود

 

عمل جراحی برای برداشتن کیسه بیضه چگونه است؟
برای درمان نقرس ابتدا برشی زیر چانه ایجاد می شود. محل برش به راحتی پنهان می شود. سپس پوست گردن را کنار می زنند تا چربی زیر آن نمایان شود. در صورت وجود چربی اضافی در این ناحیه، یا مستقیماً با تیغه جراحی برداشته می شود یا با کمک لیپوساکشن استخراج می شود. اگر عضله پلاتیسمای بیمار شل شده باشد، این عضله نیز با بخیه سفت می شود. سفت شدن این عضله باعث کشش پوست گردن به سمت بالا می شود. اگر چانه بیمار در حال عقب نشینی باشد، برای او کاشت چانه گذاشته می شود تا شکل چانه برجسته تر شود. برش های جراحی لیپوساکشن با بخیه های قابل جذب بخیه می شوند. سپس یک نایلون مخصوص روی گردن شما قرار می گیرد که به گردن شما فشار وارد می کند (به طوری که گردن شکل جدید خود را حفظ می کند) و این روکش مخصوص باید تا چند هفته پس از جراحی پوشیده شود.

مزایای جراحی برای برداشتن کیسه بیضه
مزایای فیزیکی جراحی برداشتن کیسه بیضه عبارتند از:

تعیین زاویه بین صورت و گردن
ناپدید شدن غبغاب
کاهش حجم و از بین بردن چربی اضافی گردن
آیا شما کاندید مناسبی برای عمل حذف خروپف هستید؟
جراحی رفع جوش برای افراد در هر سنی که از جوش رنج می برند ایده آل است. البته جراحی رفع نفخ برای کسانی که پوست صورتشان در ناحیه خطوط فک افتاده است و می خواهند واقعا این مشکل را برطرف کنند مناسب نیست. این بیماران احتمالاً کاندید جراحی لیفت صورت هستند.

لیپوساکشن
لیپوساکشن برای رفع نقرس چیست؟
لیپوساکشن برای از بین بردن چربی شکم نیز یک روش جراحی برای از بین بردن چربی های شکم است، مشکلی که مایه شرمساری و خجالت بسیاری از افراد است. لیپوساکشن باید توسط جراح پلاستیک ماهر و با تجربه انجام شود. در این روش چربی اضافی زیر چانه استخراج می شود. برخی افراد انجام ورزش را برای رهایی از خروپف پیشنهاد می کنند، اما متاسفانه این کار در رفع خروپف موثر نیست.

لیپوساکشن برای از بین بردن چربی چگونه انجام می شود؟
پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تکنولوژی لیپوساکشن با میکرو کانولا، امروزه انجام لیپوساکشن را بسیار آسان کرده است. بهبودی بیمار پس از لیپوساکشن برای برداشتن چربی شکم نیز بسیار سریعتر از گذشته است. از آنجایی که اندازه کانول برای لیپوساکشن بسیار باریک و قطر آن کمتر از 2 میلی متر است، جراحان پلاستیک برای انجام لیپوساکشن یک برش بسیار کوچک در گردن ایجاد می کنند. لوله باریکی که برای انجام لیپوساکشن به زیر پوست فرستاده می شود کانولا نام دارد. جراح ابتدا ناحیه مورد نظر را به صورت موضعی بی حس می کند و سپس لیپوساکشن را انجام می دهد. در روش جدید لیپوساکشن میزان خونریزی و خطر آسیب به بافت های بدن بسیار کمتر است. یکی دیگر از روش های کم تهاجمی، عمل لیپوماتیک برای از بین بردن پف است.

 

جراحی رفع غبغب در اصفهان در سایت دکتر میلاد اعتمادی 

 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی فک می تواند به موارد زیر کمک کند:

گاز گرفتن و جویدن را آسان می کند و سطح کلی آن را بهبود می بخشد.

مشکلات بلع و صحبت کردن را اصلاح می کند.

سایش و پارگی دندان را به حداقل می رساند.

مشکلات مربوط به بایت فیت یا بسته شدن فک را اصلاح می کند، مانند زمانی که دندان های آسیاب در تماس هستند اما دندان های جلویی در تماس نیستند.

عدم تقارن یا عدم تعادل مشکلات ظاهری مانند چانه کوچک، فک بالا و پایین.

قابلیت بستن کامل و آسان لب ها

تسکین دردها و ناراحتی های مفصلی شقیقه

اصلاح آسیب های صورت و نقایص مادرزادی

تسکین آپنه انسدادی خواب

خطرات جراحی فک و صورت در اصفهان


جراحی فک به طور کلی بی خطر است اگر توسط یک متخصص دهان و یک جراح خاص و با همکاری متخصص ارتودنسی انجام شود.

خطرات اقدام شامل موارد زیر خواهد بود:

1- کمبود خون

2- عفونت

3- آسیب عصبی

4- شکستگی فک

5- بازگرداندن فک به حالت اولیه

6- مشکلات بایت فیت و درد مفاصل فک

7- نیاز به اعمال جراحی بیشتر

8- نیاز به درمان ریشه روی دندان های منتخب

9- از دست دادن قسمتی از فک

پس از عمل ممکن است با موارد زیر روبرو شوید:

1- درد و تورم

2- مشکل در خوردن غذا که با مکمل های غذایی یا مشورت با متخصص تغذیه قابل حل است.

3- نیاز به مدتی برای عادت کردن به تغییر حالت چهره

در بیشتر موارد، متخصص ارتودنسی سیم های ارتودنسی خاصی را قبل از عمل روی دندان های شما قرار می دهد. سیم ها معمولاً 12 تا 18 ماه قبل از عمل جراحی قرار داده می شوند تا دندان ها هماهنگ شوند و آماده شوند.

ارتودنتیست و جراح صورت شما برنامه درمانی شما را برنامه ریزی خواهند کرد. اشعه ایکس، تصاویر و مدل های دندان های شما بخشی از این برنامه ریزی است. گاهی در هماهنگی قرارگیری دندان ها باید یا شکل دندان ها را تغییر داد یا با روکش پوشانید و یا از هر دو روش برای اصلاح استفاده کرد.

برای کمک به حرکت دندان ها و کاهش زمان استفاده از سیم های دندانی می توان از سی تی اسکن های سه بعدی، برنامه ریزی درمان کامپیوتری و دستگاه های باندینگ موقت ارتودنسی استفاده کرد. گاهی اوقات این کارها نیاز به عمل را کاملاً از بین می برد.

در برخی موارد از برنامه ریزی جراحی مجازی برای کمک به جراح برای اصلاح و تنظیم موقعیت فک در حین عمل و دستیابی به نتایج مطلوب تری استفاده می شود.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

ویژگی های بینی گوشتی
بدون شک، درک جامع آناتومی بینی اولین قدم برای موفقیت در جراحی است. موضوع مهمی که در جراحی پلاستیک صورت مانند رینوپلاستی باید مورد توجه قرار گیرد، تفاوت های آناتومیکی قومیت های مختلف است که نیاز به استفاده از روش های متمایز دارد. با این حال، افرادی که بینی گوشتی دارند ویژگی های نسبتاً مشابهی دارند که در زیر آمده است:

 

عمل بینی گوشتی
وجود منافذ باز زیاد روی پوست بینی
پوست ضخیم
ترشح بیش از حد غدد چربی
سوراخ های بزرگ بینی نامتقارن و نوک بینی برجسته
تیغه های دایره ای و بزرگ
وجود بسیاری از غضروف های ضعیف و کوچک
موارد ذکر شده از جمله مهم ترین ویژگی های بینی گوشتی است که در عمل بینی گوشتی به آن ها توجه می شود، اما می توان گفت که ارتفاع لوب های بینی از کناره نسبت به بینی استخوانی بیشتر است. در اکثر این نوع بینی ها، نوک بینی آویزان است، گویی به سمت پایین کشیده شده است. پهنای بینی گوشتی نیز از بینی های معمولی بیشتر است و بر خلاف بینی های استخوانی، خطوط در نواحی مختلف بینی مانند پل بینی به وضوح دیده نمی شود.

اکثر افرادی که بینی های گوشتی دارند مستعد جوش و آکنه هستند و این به دلیل فعالیت غدد چربی روی پوست بینی آنهاست. برخی از آنها گوشت بینی اضافی نیز دارند. داشتن بینی گوشتی به ویژگی های قومی و ژنتیکی فرد مربوط می شود. اما گاهی اوقات ضربه یا آسیب به بینی ممکن است در نهایت باعث پهن‌تر و بزرگ‌تر شدن بینی شود.

 

نحوه انجام عمل بینی
اولین سوالی که افراد دارای بینی های گوشتی ممکن است از پزشک خود بپرسند این است که جراحی بینی گوشتی یا رینوپلاستی بینی گوشتی چیست و چگونه جراحی بینی گوشتی به تغییر چهره و زیبایی آن ها کمک می کند؟ رینوپلاستی یکی از چالش برانگیزترین عمل های جراحی پلاستیک است و عمدتا برای بهبود ظاهر و عملکرد بینی انجام می شود. در واقع جراحی پلاستیک بینی با ایجاد تغییراتی در چارچوب استخوانی و غضروفی به رفع بدشکلی، بهبود ساختار و ظاهر بینی و رفع ساختارهای غیر طبیعی حفره بینی کمک می کند.

حفره بینی از سوراخ های بینی تا بالای گلو امتداد دارد و از استخوان ها، بافت نرم و غضروف های مختلف تشکیل شده است. رینوپلاستی می تواند به بازیابی جریان هوا و عملکرد کامل حفره بینی آسیب دیده یا بیمار کمک کند. جراحی بینی استخوانی و گوشتی با استفاده از دو تکنیک اصلی جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته انجام می شود. استفاده از هر یک از این روش ها به نظر جراح بستگی دارد. هر یک از این تکنیک ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

اطلاعات بیشتر جراحی بینی در اصفهان در سایت دکتر میلاد اعتمادی



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

انواع جراحی پلک
جراحی زیبایی پلک انواع مختلفی دارد که فرد با مشورت پزشک متخصص می تواند برای بهبود ظاهر چشم ها و پلک ها و زیباتر شدن چهره آن ها را انتخاب کند. انتخاب هر یک از این روش ها باید با توجه به عوامل تخصصی مختلف انتخاب شود و بهتر است در این مورد با پزشک خود صحبت کنید. انواع جراحی زیبایی پلک عبارتند از:

جراحی افتادگی پلک
یکی از روش های جراحی زیبایی پلک، جراحی افتادگی پلک است که برای لیفت یا رفع افتادگی پلک استفاده می شود. در جراحی افتادگی پلک، تمرکز بر روی جراحی پلک بالا است. تمرکز در جراحی افتادگی پلک بر اصلاح مشکلات ماهیچه هایی است که پلک را بالا می برند. اگر عضلات پشت پلک ضعیف شوند، نمی توانند وزن پلک ها را تحمل کنند و پلک به سمت پایین کشیده می شود. علت پتوز می تواند به دلیل عواملی مانند بیماری، تصادف یا مادرزادی باشد.

بلفاروپلاستی در اصفهان 
یکی از انواع جراحی زیبایی پلک بلفاروپلاستی نام دارد که برای کاهش پف پلک استفاده می شود. در جراحی بلفاروپلاستی، جراح چربی اضافی را از بین می برد و سپس پوست اضافی را برای صاف کردن پوست اطراف پلک برداشته می شود. اگر فردی دچار افتادگی در پشت پلک باشد، در بلفاروپلاستی پلک بالا، پوست اضافی پشت چشم برداشته می شود. این امکان وجود دارد که پوست اضافی حاصل از برداشتن چربی اضافی توسط پزشک برداشته شود و یا با صلاحدید جراح، پوست اضافی با لایه برداری لیزری یا لایه برداری شیمیایی TCA سفت شود.

کانتوپکسی
کانتوپکسی برای جراحی زیبایی پلک زمانی استفاده می شود که پلک پایین بیمار به سمت بیرون بیرون زده باشد. طبق صلاحدید پزشک انجام این جراحی با سایر جراحی های زیبایی پلک از جمله بلفاروپلاستی امکان پذیر است. در کانتوپلاستی عضله دایره ای چشم بریده می شود و تاندون کانتال خارجی از استخوان کنار کره چشم جدا می شود. سپس قسمتی از تاندون بریده شده و به قسمت داخلی پلک پایین متصل می شود.

جراحی پتوز
در جراحی پتوز برای جراحی زیبایی پلک، پلک فوقانی به سمت بالا کشیده می شود. با افزایش سن و به مرور زمان ماهیچه های پلک ضعیف شده و فرد دچار افتادگی پلک می شود. بنابراین از جراحی پتوز برای رفع افتادگی پلک استفاده می شود.

کاندیدای مناسب برای جراحی پلک
افرادی که از نظر جسمی سالم هستند و انتظارات معقولی از نتایج جراحی دارند، بهترین کاندید برای جراحی پلک هستند. در اکثر موارد افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند بالای سی و پنج سال سن دارند اما اگر فردی سابقه افتادگی پلک در خانواده داشته باشد می تواند در سنین پایین تر عمل جراحی را انجام دهد. جراحی زیبایی پلک به بهبود ظاهر و افزایش سطح اعتماد به نفس کمک می کند. با این حال، توصیه می کنیم قبل از تصمیم به جراحی با یک جراح پلاستیک با تجربه مشورت کنید.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

درباره روند جراحی گوش و فواید آن


فرآیند جراحی زیبایی گوش برای بیمارانی که از نظر ژنتیکی گوش های بزرگ یا دور از سر دارند مفید است. جراحی گوش می تواند به طور همزمان اندازه گوش ها را کاهش داده و زاویه آنها را نسبت به سر اصلاح کند.
قبل از جراحی گوش، گوش تمیز می شود و از بی حسی موضعی استفاده می شود. بسته به دامنه عمل، گاهی اوقات بیمار تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد و جراحی گوش انجام می شود.
برای دسترسی به غضروف گوش، برشی در پشت گوش ایجاد می شود. سپس غضروف برداشته می شود و به اندازه کوچکتری شکل می گیرد. در صورت برداشتن مقدار قابل توجهی از غضروف، پزشک جراحی زیبایی گوش در تهران پوست اضافی را نیز برمی دارد. هنگامی که اندازه ایده آل به دست می آید، زاویه گوش به موقعیتی نزدیک تر به سر اصلاح می شود. برش ها بسته شده و محل درمان بانداژ می شود.
هدف اصلی جراحی گوش تغییر شکل دائمی گوش ها با دستکاری غضروف پشت گوش به منظور جمع شدن این عضو و کاهش بیرون زدگی آن است.

 

 

مشاوره جراحی گوش


اگر فکر می کنید جراحی گوش می تواند به شما کمک کند، قرار ملاقات و مشاوره با جراح گوش تهران برای شما ترتیب داده می شود. طی مشاوره با بهترین جراح جراحی زیبایی گوش، شرایط لازم برای کاندیداتوری شما را تضمین می کند و گوش های شما را ارزیابی می کند. اگر بهترین پزشک جراحی زیبایی گوش تشخیص دهد که این یک گزینه درمانی مناسب برای شما است، این فرصت به شما داده می شود تا اطلاعاتی در مورد روند و دوره نقاهت و همچنین پاسخ به سوالات خود در مورد جراحی گوش به دست آورید. جراح گوش تهران در مورد روند کار با شما صحبت می کند و در مورد اهداف جلسه به شما مشاوره صادقانه می دهد.

 

بازگرداندن گوش به حالت اولیه پس از جراحی گوش


یکی از مهم ترین دغدغه های بیماران این است که آیا بعد از جراحی زیبایی گوش به دلیل رعایت نکردن نکات مراقبتی بعد از جراحی گوش و یا استفاده مجدد از عینک و کلاه، ممکن است گوش های آنها به حالت قبل از عمل بازگردد؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که گوش ها بر خلاف بینی اگر در سنین پایین عمل شوند رشد نمی کنند و تغییر شکل نمی دهند. بنابراین جای نگرانی در این مورد وجود ندارد. اما برای اینکه خیالتان راحت شود بهتر است نکات مراقبتی را به درستی انجام دهید و شب هنگام خواب از هدبند برای گوش استفاده کنید تا گوش ها در جای اصلی خود قرار بگیرند و تغییر نکنند.

 

اطلاعات بیشتر از جراحی زیبایی گوش در اصفهان در سایت دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی بوکال فت در اصفهان ؟

چربی گونه یک توده چربی است که در زیر پوست در حفره گونه بین ماهیچه گونه و سایر عضلات سطحی قرار دارد. اندازه پد چربی گونه از فردی به فرد دیگر متفاوت است و دو پد چربی روی گونه برای یک فرد اندازه های متفاوتی دارند.

 

آیا من کاندید خوبی برای لیپوساکشن هستم؟

انجام عمل لیپوساکشن یک تصمیم کاملا شخصی است. این روش معمولا برای افرادی مناسب است که صورت نوزاد گردی دارند و گونه های گرد یا چاق آنها را آزار می دهد. اگر این روش را در نظر دارید، به یاد داشته باشید که در مورد انتظارات خود واقع بین باشید و آنها را با جراح خود در میان بگذارید. برداشتن پد چربی برای افرادی که صورت های لاغر و استخوانی دارند مناسب نیست زیرا کاهش سایز گونه ها ممکن است باعث پیری صورت بخصوص در افراد 30 ساله شود.

به طور کلی، ممکن است کاندید خوبی برای لیپوساکشن و برداشتن چربی گونه باشید اگر:
شما به طور کلی در سلامت کامل هستید و وزن طبیعی دارید
انتظارات واقع بینانه داشته باشید
شما از ظاهر گونه های چاق خود راضی نیستید
سیگار نکش

 

چگونه چربی گونه (چربی باکال) را از بین ببریم؟


جراحی برداشتن چربی گونه یک روش ساده است که نیازی به یک شب اقامت در بیمارستان ندارد و با بی حسی موضعی انجام می شود.
پس از اعمال بی حسی موضعی، پزشک برش کوچکی در داخل دهان در بافت ظریف گونه ایجاد می کند و سپس با استفاده از ابزار جراحی، چربی گونه را زیر پوست قرار داده و با قیچی یا اتو خارج می کند. بریده می شود و سپس می سوزد. چربی باقیمانده
در نهایت، برش بسته شده و بخیه می شود تا بهبود یابد. بخیه هایی که برای بخیه استفاده می شود معمولاً قابل جذب بوده و خود به خود در بدن حل می شوند.
مدت زمان این جراحی پلاستیک زیاد نیست و حدود 30 دقیقه طول می کشد.

 

دوره نقاهت بعد از عمل برداشتن چربی گونه چیست؟


پس از جراحی برداشتن چربی گونه، استراحت کوتاهی وجود دارد و می توانید به سر کار خود بازگردید و از روز بعد فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.
ممکن است از شما خواسته شود چندین روز به یک رژیم غذایی مبتنی بر مایعات پایبند باشید. پزشک ممکن است رژیم غذایی خاصی را برای کاهش خطر عفونت یا تورم صورت تجویز کند.
ناحیه جراحی نباید تحت فشار زیاد، اصطکاک یا حرکت شدید قرار گیرد

خطرات فرآیند حذف چربی گونه


فرآیند برداشتن چربی از گونه ها جراحی نسبتاً ایمنی است که خطرات و عوارض قابل توجهی را به همراه ندارد، اما هر جراحی خطرات متعددی را به همراه دارد و می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد که با انتخاب یک جراح پلاستیک با تجربه می توان این عوارض را تا حد زیادی کاهش داد. .

دلایل زیادی برای چاقی صورت و تجمع چربی در ناحیه گونه وجود دارد که عبارتند از:
1. رژیم غذایی اشتباه و نامناسب: امروزه به دلیل افزایش حجم کار، افراد علاقه ای به تغذیه سالم ندارند، روی آوردن به فست فود و غذاهای آماده یکی از دلایل افزایش چاقی است.
2. برخی از بیماری ها: گاهی چاقی به رژیم غذایی آنها مربوط نمی شود و ناشی از برخی بیماری ها مانند کم کاری تیروئید، بیماری های کلیوی و ... است، مصرف الکل و سایر نوشیدنی های ناسالم نیز می تواند یکی از عوامل چاقی باشد.
3. کمبود آب کافی در بدن: زمانی که بدن به دلیل کم آبی و کمبود مواد معدنی در اندام ها دچار کم آبی می شود، این نواحی بدن با فعالیت بیشتر سعی در بهبود وضعیت دارند که منجر به افزایش سایز می شود. آن اندام ها
4. علل ژنتیکی: برخی از چاقی ها ربطی به بیماری و تغذیه ندارد و علل ژنتیکی دارد
5. پیری: گاهی اوقات افراد با بالا رفتن سن دچار افتادگی لب می شوند.
همه این دلایل می تواند فرد را به دنبال راهی برای از بین بردن این چربی ها برای رسیدن به چهره مورد نظر خود سوق دهد

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی پروتز چانه در اصفهان 


جراحی پروتز چانه هارمونی خاصی را بین قسمت های صورت ایجاد می کند، با پروتز چانه می توانید شکل متفاوتی به صورت ببخشید. چانه نازک می تواند سایر قسمت های صورت را بد شکل به نظر برساند. پروتز چانه به یکدست و متعادل شدن صورت کمک می کند. پروتزهای چانه دستگاه های منجمدی هستند که از مواد سیلیکونی ساخته شده و در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شوند و هر کدام برای نوعی چانه استفاده می شود.

جراحی پروتز چانه چگونه انجام می شود؟
در این عمل سعی بر این است که طبیعی ترین شکل ممکن برای بیمار ایجاد شود که با آگاهی کامل و بدون دغدغه به سمت این عمل گام بردارد. شایان ذکر است که پروتز چانه برای مردان و زنان متفاوت خواهد بود.

دو تکنیک معروف برای انجام جراحی پروتز چانه وجود دارد که با توجه به سلیقه و شرایط بیمار انتخاب می شوند.

جراحی پروتز داخل دهانی
با قرار دادن پروتز از طریق یک برش کوچک و پنهان در زیر چانه، پروتز در داخل فضای چانه قرار می گیرد.
* البته باید گفت احتمال عفونت در تکنیک داخل دهانی ممکن است افزایش یابد و بیمار دوره نقاهت طولانی تری را سپری کند.

در روش برش چانه، جراح کنترل بیشتری روی چانه دارد و احتمال موفقیت آمیز بودن عمل افزایش می یابد.

این عمل با بی حسی موضعی نیز انجام می شود، زیرا بیمار دوره نقاهت کوتاه تری را سپری می کند.

 

کاربرد پروتز چانه چیست؟
تناسب صورت
زاویه دار کردن و برجسته کردن گردن و خط فک
عیوب زیر چانه را می پوشاند.
مزایای پروتز چانه
عقب‌رفتن چانه می‌تواند منجر به چهره و نیمرخ نامتعادل شود که باعث می‌شود بسیاری از بیماران احساس خودآگاهی کنند. اگر احساس می کنید که چانه شما را عقب نگه می دارد، ایمپلنت می تواند راه حل مناسبی باشد. به عنوان یک روش، خطرات کمی برای اکثر بیماران به همراه دارد و تقریباً برای همه در ارائه نتایج خوب مؤثر است.

یک دوره نقاهت نسبتاً آسان با حداقل زمان توقف وجود دارد و نتایج در میان ماندگارترین نتایج در دنیای ایمپلنت در نظر گرفته می شود. بهتر از همه، کاشت ایمپلنت های خود می تواند دید شما را تغییر دهد. تعجب خواهید کرد که چگونه این روش ساده می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد

چه کسانی کاندید عمل جراحی پروتز چانه هستند؟
کسانی که از ظاهر خود راضی نیستند و چانه های ناصاف و گردن گوشتی دارند در ظاهرشان مشکل ایجاد کرده اند.

افرادی که متقاضی چنین جراحی هایی هستند باید از سلامت جسمی و روحی کامل برخوردار باشند، سپس می توانند چنین عملی را انجام دهند. این هدف زمانی محقق می شود که فرد مورد نظر از معاینات دوره ای جسمی و روانی بهره مند شده باشد و پزشک مهر تاییدی بر سلامت وی داده باشد. از این رو دکتر اصحاب یمین به متقاضیان پروتز چانه در کرمان توصیه می کند که هرگز به دلیل احساسات دیگران اقدام به عمل زیبایی نکنند و با بررسی تمام جوانب مثبت و منفی این عمل یا هر عمل زیبایی دیگر را انجام دهند.

کسانی که انتظارات معقولی از نتیجه جراحی خود دارند.

افرادی که از نسخه خاصی پیروی می کنند و داروهای ضد انعقاد مصرف می کنند نمی توانند از چنین عملی بهره مند شوند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی پروتز گونه در اصفهان

دلایل زیادی دارد و به همین دلیل راهکارهایی در خصوص پروتز گونه نیز ایجاد شد. اگر فردی پوست پر از چین و چروک دارد یا صورت بسیار لاغری دارد، مناسب ترین راه حل برای چنین فردی، گذاشتن پروتز گونه پس از تزریق چربی است.

اگر قصد برجسته سازی گونه های خود را دارید، بهتر است پروتزها را با ژل جایگزین کنید، زیرا عوارض قرار دادن این پروتزهای گونه بسیار کم است و برای بدن فرد خطرناک نیست و می توان چندین سال بدون استفاده از آن ها استفاده کرد. داشتن هر گونه عوارض جانبی باقی می مانند مدت زمان لازم برای جراحی گونه حدود نیم ساعت تا 40 دقیقه است که با هر دو روش یعنی بی حسی کامل یا بی حسی موضعی قابل انجام است. برشی که برای جراحی گونه داده می شود نیز از داخل دهان است. پروتز گونه در سه نوع موجود است:

گونه: نوع اول پروتزهای گونه هستند و مستقیماً در استخوان گونه قرار می گیرند که باعث بیرون زدگی گونه می شود.
نوع دوم پروتزهای زیر گونه هستند، پروتزهای زیر گونه گونه را پرتر نشان می دهند و همچنین لاغری و چین و چروک های پوست را برطرف می کنند.
و دسته سوم پروتزهای ترکیبی است که منجر به بهبود استخوان گونه و گونه می شود.
پروتز گونه و چانه
پروتز گونه یکی از علومی است که امروزه مورد توجه بسیاری از زنان جوان و برخی از مردان قرار گرفته است. برجسته كردن گونه ها به طور كلي زيبايي خاصي به همه افراد مي دهد اما اين روش براي افرادي كه صورت استخواني دارند بسيار مناسب است.

در بیمارانی که گونه های فرورفته دارند می توان پروتز سیلیکونی را در ناحیه گونه با برش داخلی دهان قرار داد که با بی حسی موضعی انجام می شود و گونه را برجسته می کند و در بیمارانی که چانه کوتاه یا فرورفته دارند. استفاده از پروتز در ناحیه چانه با برش داخل دهان امکان پذیر است.

پروتز گونه و چانه


گاهی در افرادی که دارای ناهنجاری های صورت و فرورفتگی در ناحیه گونه یا چانه عقب یا کوتاه هستند، استفاده از پروتز ضروری است. جنس این پروتزها معمولاً سیلیکون نرم است، اما گاهی اوقات پوششی از PTFE به سیلیکون اضافه می شود که باعث استحکام بیشتر آن شده و احتمال جابجایی این پروتزها را کاهش می دهد.

پروتز گونه کاشت مالار
پروتزهای گونه به طور کلی به 3 نوع تقسیم می شوند

اولین نوع پروتز گونه را می پوشاند.
نوع دوم پروتزهای زیر ماتری هستند که حفره زیر گونه را می پوشانند.
نوع سوم پروتزهای ترکیبی هستند که ترکیبی از 2 پروتز فوق هستند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت  دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

در فصل زمستان چی بپوشیم؟ سوالیست که با شروع فصل سرما ذهن افراد شیک پوش را درگیر خود می کند. با شروع پاییز هزار رنگ انواع لباس های گرم مانند پالتو، کاپشن، لباس های بافت دخترانه و کت های چرم و جین و... با رنگ های متنوع در بازار دیده می شود. حال این که چه لباسی بپوشیم که علاوه بر گرما، زیبایی و شیک بودن را نیز با خود داشته باشد موضوعیست که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. ما در تیم پژوهشی می خواهیم به پاسخ سوالاتی نظیر بهترین نوع پوشش در فصل زمستان چیست؟ چه رنگ لباسی برای زمستان مناسب است؟ و نکات مهم انتخاب لباس برای فصل زمستان، بپردازیم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟

بهترین نوع پوشش در فصل زمستان چیست؟

لباس مناسب فصل زمستان عموماً لباس های ضخیم و گرمی هستند که مانع ورود سرما به بدن و بروز بیماری سرماخوردگی می شوند. این لباس ها علاوه بر این که باید ویژگی گرمایشی داشته باشند، در عین حال نیز باید شیک باشد و شما را یک فرد خوش پوش نشان دهند. پوشیدن یک ست لباس زیبا و جذاب می تواند سرمای هوا را برای شما دل انگیز و خاطره ساز کند. این که برای هر استایلی چه ستی مناسب است و چگونه باید لباسی را ست کرد، موضوعیست که در این بخش از مقاله به آن می پردازیم. با ما باشید.

◘ استایل رسمی

بهترین لباس زمستانی برای یک استایل رسمی پوشیدن پالتو با رنگ خنثی برای یک مراسم رسمی به عنوان لباس رو می باشد. پالتوهای بلند عموماً زیبایی و شیکی خاصی دارند که توجهات را به خود جلب می کنند. فقط دقت کنید که پالتو به عنوان لباس رو می باشد و برای زمانیست که شما هنوز وارد سالن مراسم یا فضای رسمی نشدید. پس برای لباس زیر پالتو و در حقیقت لباسی که می خواهید داخل مراسم بپوشید اگر فضا بسته و گرم باشد دستتان باز است و می توانید از انواع پیراهن های ساده و شیک به همراه کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟6

◘ استایل نیمه رسمی

ژاکت زنانه به همراه کت چرم و شلوار جین جذب یک انتخاب خیلی خوب برای موقعیت های نیمه رسمی به شمار می رود. فصل سرما با خود کفش و بوت های گرم را نیز به همراه می آورد. پس با پوشیدن یک بوت بلند زیبایی استایل خود را چند برابر کنید. اساساً ترکیب کت چرم، ژاکت زنانه، شلوار جین تیره جذب زنانه با بوت بلند یکی از ترکیب های کلاسیک و همیشه زیباست و همواره طرفداران خاص خود را خصوصاً در نسل جوان دارد. حتی می توانید از شلوار جین رنگ روشن نیز استفاده کنید ولی برای موقعیت های نیمه رسمی بهتر است شلوارتان تیره باشد. خرید بافت زنانه از فروشگاه علاوه بر این که می تواند تضمین کننده ی رضایت شما از خریدتان باشد، همچنین می تواند به شما این امکان را بدهد تا متنوع ترین انواع بافت زنانه را در یک مکان ببینید.

◘ استایل مهمانی

پلیور زنانه خیلی ظریف به همراه یک دامن تا بالای زانو به همراه کفش پاشنه بلند می تواند شما را به استایل مهمانی برساند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با شلوار رابطه بهتری برقرار می کنند، می توانید از یک شلوار پارچه ای تقریباً جذب به همراه پلیور زنانه خیلی ظریف و کفش پاشنه بلند نیز برای ست مهمانی خود بهره ببرید. پلیور زنانه شما اگر با یقه ی باز و یا یقه قایقی باشد به همراه یک جفت گوشواره ی آویز و یک گردنبند بلند، جذابیت استایلتان را بیشتر نمایان می کند.

◘ استایل خودمانی

سوییشرت دخترانه به همراه شلوار جین آبی دخترانه و یک تیشرت رنگی از جمله ست های جذاب و زیبای استایل خودمانی و دخترانه در یک جمع خودمانیست. این استایل زیبا را می توانید با کتانی یا نیم بوت های تو کرک ست کنید و از راحتی و زیبایی آن لذت ببرید. مینی اسکارف نیز برای تکمیل این ست و همچنین گرم کردن سر و پیشانی نیز انتخاب خوبیست. اگر به مینی اسکارف علاقه ندارید، کلاه همرنگ با کتانی هم می تواند شما را به همان جذابیت و خودمانی بودنی که در نظر دارید برساند. از کیف های مدل کج نیز در انتها برای قرار دادن وسایل شخصی مثل موبایل و کیف پول می توانید استفاده کنید.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟2

◘ استایل دورهمی

پلیور زنانه یقه اسکی به همراه شلوار جین و نیم بوت یک استایل خاطره انگیز و در عین حال ساده و شیک دارد. برای دورهمی های دوستانه می توانید از پلیور زنانه یقه اسکی به همراه گردنبند بلند و یا کوتاه استفاده کنید. گردنبند روی یقه اسکی ساده و بدون طرح زیبایی چشم نوازی دارد. این استایل را می توانید با کت چرم نیز تکمیل کنید. اگر هم دوست داشته باشید می توانید از کت های مدل خلبانی که روی آن ها کار شده است برای جذابیت بیشتر استایلتان استفاده کنید.

◘ استایل راحتی

قیمت هودی زنانه در فروشگاه اینترنتی پادمیرا با توجه به مدل های مختلف و کیفیت بالای آن ها، بسیار مناسب است. برای داشتن یک استایل راحتی و کژوال بهترین گزینه، انتخاب هودی زنانه است. هودی ها بسته به میزان ضخامتشان می توانند هم نقش لباس رو را بازی کنند هم به عنوان لباس در منزل استفاده شوند. هودی به همراه شلوار جین اسلیم یا حتی شلوار اسلش، کتانی، کلاه و کیف کج استایلی بسیار راحت و در عین حال دخترانه برای شما می سازد. برای زمانی که قصد خرید روزانه یا حتی پیاده روی دارید می توانید از این استایل زیبا استفاده کنید.

◘ استایل کاری

ژاکت زنانه دکمه دار و جلو باز برای یک مکان اداری و یا کاری بسیار مناسب است. یک شومیز و شلوار پارچه ای با ژاکت زنانه دکمه دار هم در محل کار لباسی تقریباً ساده و راحت است، هم این که استایل شما را زنانه و زیبا نشان می دهد. برای کفش هم می توانید از کفش های طبی شبیه کالج نیز استفاده کنید. دقت کنید اگر در کشوری مانند ایران زندگی می کنید از یک شال که دو طرفش را به پشت انداخته یا یک روسری با سایز نود که خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک نباشد نیز می توانید استایل کاری خود را کامل کنید.

◘ استایل اسپرت

بهترین لباس زمستانی برای زمانی که می خواهید استایلی اسپرت و در عین حال جذاب داشته باشید یک پیراهن بافت تا زیر زانو به همراه نیم بوت از بهترین انتخاب ها برای یک استایل جذاب است. پیراهن زیر زانو با این که استایل نیمه رسمی دارد اگر از جنس بافت و چسبان باشد با نیم بوت های اسپرت علاوه بر راحتی و زیبایی یک استایل اسپرت نیز در خود پنهان دارد. برای داشتن یک استایل اسپرت لزوماً نیازی به پوشیدن لباس هایی مثل شلوار جین یا کفش کتانی و یا تیشرت و از این دست لباس ها نیست. شما می توانید با پوشیدن پیراهن های زیبا و مورد علاقه خود نیز، استایل اسپرت خود را بسازید و از آن لذت ببرید. فقط باید هنگام ست کردن به اجزای آن دقت کنید تا به یک تیپ و استایل مهمانی تبدیل نشود.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟1

چه رنگ لباسی برای زمستان مناسب است؟

لباس مناسب فصل زمستان برای بانوان به دلیل این که تنوع در پوشش دارند، می تواند با رنگ های شاد و دلپذیری همراه باشد. انواع هودی زنانه، ژاکت زنانه، پلیور زنانه، سوییشرت دخترانه، دورس دخترانه، پیراهن و دامن بافت و انواع شلوار جین و غیرجین و همچنین بوت و نیم بوت و پالتو و انواع کت ها، از جمله لباس هاییست که بانوان می توانند در فصل سرما و مخصوصاً زمستان از آن ها استفاده کنند. اما این که چه رنگ هایی را می توان در فصل زمستان با هم ست کرد موضوعیست که در این بخش از مقاله می خواهیم به آن بپردازیم. با ما باشید.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟3

• قرمز

پلیور زنانه با رنگ قرمز در فصل سرما انرژی فوق العاده زیادی را انتقال می دهد. رنگ قرمز که از رنگ های اصلی می باشد نشان دهنده ی عشق و شور و احساسات فراوان در فردیست که از آن استفاده می کند. غالباً افرادی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و وقتی وارد مجلسی می شوند تمام توجهات را به خود جلب می کنند، در فصل سرما یکی از انتخاب های آن ها رنگ قرمز است. این رنگ یکی از محبوب ترین رنگ ها در جهان است و خوش پوشان و شیک پوشان برای پاییز و زمستان این رنگ جذاب را پیشنهاد می کنند. رنگ قرمز در کنار رنگ های خنثی ست می شود ولی برای داشتن ست جذاب و ایده آل می توانید از رنگ مشکی و یا سورمه ای در کنار قرمز بهره ببرید.

• خردلی

خرید پلیور بافت زنانه به رنگ خردلی می تواند این اطمینان را به شما بدهد که در هر جمعی مرکز توجهات قرار خواهید گرفت. رنگ خردلی ترکیبی از دو رنگ زرد و نارنجی می باشد و از خانواده ی رنگ زرد محسوب می گردد. زرد خردلی یکی از پرطرفدارترین رنگ های زرد در بین افراد خاص پسند می باشد. این رنگ حس گرما، آرامش و شور و انرژی را به شما و اطرافیانتان منتقل می کند. رنگ زرد که بیانگر درخشندگی و گرمای دلپذیر خورشید است در فصل سرما می تواند گرما را برای شما به ارمغان بیاورد. این رنگ با بیشتر رنگ ها قابل ست شدن هست ولی با رنگ بنفش زیبایی خاصی را به وجود می آورند. همچنین رنگ های خنثی مانند سیاه، سفید و خاکستری نیز با زرد خردلی ترکیب خوبی می سازند.

• نارنجی

لباس مناسب فصل زمستان قطعاً با رنگ نارنجی که از ترکیب دو رنگ زرد و قرمز به وجود می آید گرمای دلپذیری را به وجود می آورد. این رنگ در زمستان شور و نشاط را افزایش می دهد و انرژی گرما و اعتماد به نفس را افزایش می دهد. افرادی که از رنگ نارنجی در فصل زمستان استفاده می کنند عموماً افرادی خلاق، پر انرژی، قدرتمند و موفق هستند. این افراد از نظر اجتماعی، زودجوش و معاشرتی بوده و هنگام صحبت با دیگران گرمای آرامش بخشی را به آن ها منتقل می کنند. رنگ نارنجی با انواع رنگ های خنثی و انواع طیف رنگ نارنجی ست جذابی می سازد.

• شتری

بهترین لباس زمستانی با رنگ شتری می تواند ترکیبی آرامش بخش و ظاهری ساده ولی شیک برای شما بسازد. این رنگ از جمله رنگ های پرطرفداری بوده که همواره در کمد لباس افراد شیک پوش پیدا می شود. رنگ شتری برای انواع لباس ها حتی شال و روسری و همچنین بوت نیز مناسب است. این رنگ ارزش استایل شما را از نظر قیمتی بیشتر نشان می دهد چرا که جزو رنگ های خاصیست و افرادی آن را استفاده می کنند که ظاهر برایشان بسیار اهمیت دارد. همچنین رنگ شتری با هر پوستی و هر فرم بدنی قابلیت سازگاری دارد. چرا که از دسته ی رنگ های خنثی محسوب می شود و با رنگ های خنثی نیز ست جذابی می سازد.

• سدری

ژاکت زنانه با رنگ سدری یکی از لباس های بسیار خاص و متفاوت است که برای افراد خاص پسند و متفاوت، مناسب است. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که همواره می خواهید متفاوت و متمایز از دیگران باشید، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ سدریست. سدری یک رنگ خاکستری مایل به سبز است که معمولاً افراد سخت پسند و شیک پوش جزو طرفداران آن هستند. رنگ سدری از خانواده ی رنگ سبز است که جزو رنگ های آرامش بخش قرار دارد و بیانگر طبیعت و سرزندگیست. این رنگ شیک را می توانید در کنار رنگ های خنثی یا طیف های مختلف رنگ سبز و اگر خاص تر دوست دارید با رنگ های کرم یا قهوه ای نیز می توانید ست کنید.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟4

نکات مهم انتخاب لباس برای فصل زمستان

در فصل زمستان چی بپوشیم؟ تا اینجای مقاله استایل های مختلف و رنگ های متنوعی که در فصل زمستان می توان پوشید را با هم بررسی کردیم. اما بهتر است قبل از این که لباس خود را انتخاب کنید و برای بیرون رفتن آماده شوید، نکاتی را در خصوص لباس های مناسب زمستان بدانید و سپس اقدام به پوشیدن لباس مورد علاقه خود کنید. نکاتی مانند:
- پوشیدن لباس های نازک روی هم برای گرم نگه داشتن باعث می شود که هر زمان در هر مکانی احساس گرمای زیادی کردید یک یا دو لایه از لباس خود را کم کنید. با این کار هم لباس های سنگین استفاده نکردید و هم می توانید در فضاهای بسته و گرم، لباس سبک تری به تن داشته باشید.
- هنگام بیرون رفتن از منزل برای خرید یا پیاده روی حتماً از جوراب های ضخیم استفاده کنید. مطمئن باشید اگر پاهای شما گرم باشند، بخش اعظمی از سرما را از خود دور کردید. پاهای گرم باعث می شود شما به راه خود ادامه دهید و این گرما را به سایر نقاط بدن خود منتقل کنید
- سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که از شما در برابر باد و سرما محافظت کند. درست است که باید لباس شما زیبا و شیک باشد ولی یک اصل را فراموش نکنید و آن حفظ سلامتیست که از هر چیزی مهم تر است. اگر لباسی را انتخاب کنید صرفاً چون زیبا و شیک است ولی قدرت محافظت از شما در برابر سرما را نداشته باشد، تنها خود را در معرض بیماری قرار داده اید.
- از پوشیدن لباس های خیلی گرم روی هم پرهیز کنید. چرا که عرق کردن زیاد باعث می شود زمانی که شما تحرک ندارید عرق هایتان نقش دشمن شما را ایفا می کنند و مستقیماً بدنتان را به سمت سرما سوق می دهند و باعث بیماری و سرماخوردگی می گردد.
- دستکش و کلاه را نیز فراموش نکنید. اگر هم تمایلی به استفاده از کلاه ندارید حتماً از شال های ضخیم برای محافظت سر و پیشانی در برابر سرما استفاده کنید. اگر جزو افرادی باشید که با وزش باد دچار سردرد می گردید حتماً از هدبند یا کلاه یا شال برای پوشش سر استفاده نمایید.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟5

جمع بندی

 

بهترین نوع پوشش در فصل زمستان چیست؟ لباسی برای فصل زمستان مناسب است که هم وظیفه ی گرمایش و محافظت از بدن را در برابر سرما انجام دهد و هم زیبایی و شیک بودن را برای شخص به وجود بیاورد. خرید بافت زنانه این امکان را به شما می دهد تا علاوه بر داشتن یک لباس زیبا، لذت پوشیدن بافت با کیفیت بالا و مناسب فصل سرما را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()