نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی پروتز گونه در اصفهان چیست؟


این جراحی برای برجسته سازی استخوان گونه و افزایش هماهنگی و استحکام گونه ها انجام خواهد شد. در برخی موارد، قسمت های چربی زیر گونه برداشته می شود تا برجستگی گونه ها مشخص شود.

این جراحی معمولاً با بی حسی موضعی انجام می شود و فقط یک داروی آرامبخش به بیمار تزریق می شود.

کاندیدای خوبی برای پروتز گونه


افرادی که به دنبال جراحی پروتز گونه هستند معمولاً چهره ای با یکی از اشکال زیر دارند:

صورت صاف
چهره نامتعادل و ناهموار
صورت گرد
صورت بدون گونه های برجسته
نحوه انجام پروتز گونه
همانطور که قبلا ذکر شد، روش های موقتی مانند تزریق چربی و تزریق پرکننده گونه و همچنین جراحی پروتز دائمی گونه می تواند برای چاق شدن گونه ها استفاده شود. انتخاب روش مناسب طی مشاوره با جراح انتخاب می شود. برای انجام پروتز گونه ابتدا لازم است در ناحیه گونه ها بی حسی موضعی انجام شود. سپس جراح با دقت برش های ظریفی در امتداد گونه ها ایجاد می کند و سپس ایمپلنت را از طریق این برش وارد بافت صورت می کند. جراح پروتز گونه را در دو ناحیه فوقانی خارجی گونه (پروتز مالار یا گونه) و ناحیه تحتانی یا میانی گونه ها (پروتز ساب مالار یا ساب گونه) قرار می دهد.

 

در نهایت، زمانی که ایمپلنت ها در جای مناسب خود قرار می گیرند، جراح با بخیه زدن این برش ها، ایمپلنت را در جای خود محکم می کند. بخیه های مورد استفاده در جراحی پروتز گونه قابل جذب بوده و باعث می شود ایمپلنت در صورت حرکت نکند. این جراحی حدود دو ساعت طول می کشد. ماندگاری پروتز دائمی است و بخیه ها قابل مشاهده نیستند.

 

مراحل بعد از پروتز گونه

تا 24 ساعت پس از جراحی، استفاده از کیسه یخ برای کاهش کبودی و تورم توصیه می شود.از آنتی بیوتیک استفاده کنید.برای مدتی در معرض نور مستقیم خورشید و گرما قرار نگیرید.نتایج معمولا پس از یک هفته که تورم و التهاب این نواحی کاهش یافته است قابل مشاهده است.کبودی و تورم بعد از 2-3 هفته از بین می رود.همچنین ممکن است این نواحی بعد از جراحی بی حس شوند که جای نگرانی نیست و به مرور زمان برطرف می شود.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: