جراحی لیفت صورت چیست؟
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی لیفت صورت چیست؟


مهمترین هدف جراحی لیفت صورت، جوانسازی است. بسیاری از افرادی که دارای پوست افتادگی و چین و چروک در صورت خود هستند، احساس خوبی نسبت به آن ندارند و حتی ممکن است اعتماد به نفس آنها کاهش یابد. شادابی و جوانی چهره بیش از هر چیز به حفظ نشاط و روحیه خود شخص کمک می کند.

همه انسان ها به طور طبیعی به دنبال حفظ زیبایی و جوانی هستند. به همین دلیل روش های جوانسازی قدمتی طولانی دارد و روش های زیادی برای آن پیشنهاد شده است. از روش های خانگی، دارو، ماساژ گرفته تا جراحی لیفت صورت یا روش های کمتر تهاجمی. روش های کمتر تهاجمی دیگری برای رفع افتادگی و افتادگی پوست صورت ارائه شده است و جراحی لیفت صورت نسبت به روش های دیگر موثرتر و ماندگارتر است زیرا روش های دیگر به طور موقت مشکل افتادگی و افتادگی پوست صورت را برطرف می کند. در نتیجه ممکن است پس از مدتی پوست دوباره شل و شل شود. در حالی که می توانیم جراحی لیفت صورت را یک عمل دائمی بدانیم. در جراحی لیفت صورت با توجه به میزان افتادگی و افتادگی پوست صورت از تکنیک های مختلفی مانند مینی لیفت و لیفت کلاسیک استفاده می شود.

در جراحی لیفت صورت، پوست اضافی اطراف گونه ها، اطراف گردن و پیشانی به سمت بالا کشیده می شود. بدون شک کشیدگی پوست این نواحی باعث تغییر وضعیت چشم و ابرو می شود. در واقع جراحی لیفت صورت باعث کشیدگی پوست می شود که در نهایت منجر به جوانسازی و شادابی صورت می شود. جراحی زیبایی لیفت صورت می تواند شامل مواردی مانند لیفت صورت، لیفت پیشانی، لیفت ابرو، لیفت گونه یا لیفت فک باشد. به علاوه در صورت لزوم می توان همزمان با لیفت گردن انجام داد.

 

کاربردهای اساسی جراحی لیفت صورت در اصفهان


جراحی لیفت صورت تغییرات شگفت انگیز و قابل توجهی در صورت ایجاد می کند. تمام تغییرات ناشی از افزایش سن، آسیب های محیطی از جمله نور مستقیم خورشید، افتادگی و از بین رفتن بافت چربی صورت را می توان با لیفت صورت کاهش داد و حتی به طور کامل از بین برد.

البته عوامل دیگری نیز در پیری پوست نقش دارند که می توان به کاهش وزن، اضطراب و استرس های درونی، عوامل ارثی و ژنتیکی اشاره کرد.

مهمترین نتایج به دست آمده از لیفت صورت عبارتند از:

افتادگی گونه ها را از بین ببرید
سفت شدن پوست صورت
حفظ برجستگی گونه در محل اصلی
رفع افتادگی گوشه های خارجی لب و دهان
برداشتن پوست اضافی در خط فک پایین
رفع چین و چروک های عمیق پوست از کناره های بینی، خط خنده و خطوط زیر گونه ها
رفع افتادگی پوست و تجمع چربی اضافی در گردن (اگر همراه با لیفت گردن انجام شود)

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: