بلفاروپلاستی
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی در اصفهان چیست؟

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی روشی برای از بین بردن پف، پوست اضافی، چین و چروک و افتادگی پلک است. در واقع رایج ترین کاربرد جراحی پلک، جوانسازی چشم است. به طور کلی افزایش سن و وراثت می تواند مشکلات افتادگی پلک را ایجاد کند که در هر دو مورد با استفاده از بلفاروپلاستی برطرف می شود. البته جراحی پلک همیشه جنبه زیبایی ندارد و گاهی جنبه درمانی دارد. در واقع گاهی اوقات افتادگی پلک ها آنقدر آن ها را سنگین می کند که باز نگه داشتن کامل چشم ها دشوار است و در نتیجه دید افراد را مسدود می کند.

به طور کلی اگر جراحی پلک زیر نظر پزشک حاذق و در کلینیک تخصصی انجام شود نتایج بسیار خوب و عوارض بسیار کم و زودگذر خواهد بود.

 

عوامل موثر در تعیین هزینه های جراحی پلک

تعیین هزینه جراحی پلک به عوامل متعددی بستگی دارد که هر کدام می تواند تاثیر زیادی در هزینه داشته باشد. در ادامه این عوامل را ذکر می کنیم تا بتوانید برآورد درستی از هزینه جراحی پلک خود داشته باشید.

 

ویژگیهای فردی برای بلفاروپلاستی 

یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه بلفاروپلاستی ویژگی های پلک های فرد زیباست. میزان افتادگی پلک، میزان چین و چروک، میزان پوست و چربی اضافی، نیاز به جراحی پلک بالا یا پایین یا هر دو و ... از جمله عواملی هستند که باعث می شوند هزینه های بلفاروپلاستی در افراد مختلف متفاوت باشد.

از طرفی در کنار جراحی پلک، ممکن است نیاز به عمل های زیبایی دیگری نیز وجود داشته باشد که پزشک ترجیح می دهد با هم انجام شود تا در هزینه های زیبایی صرفه جویی شود. از جمله این عمل های زیبایی می توان به فیکس کردن ابرو، لیفت ابرو، تثبیت غدد اشکی، پیوند چربی، بوتاکس و ... اشاره کرد که در واقع با انجام یکباره عمل های زیبایی چشم و ابرو، هزینه اتاق عمل تنها یک بار محاسبه می شود. اما در این صورت زمان جراحی افزایش می یابد.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: