نوشته شده توسط : خانم نویسنده

روش کاشت گونه

در طی عمل کاشت گونه، برای هر گونه، یک برش کوچک در داخل دهان، نزدیک خط لثه یا داخل پلک پایین ایجاد می‌شود. از طریق این برش است که ایمپلنت وارد می شود. قبل از کاشت ایمپلنت فضایی ایجاد می شود که ایمپلنت در آن قرار می گیرد و برش با بخیه بسته می شود. بزرگ کردن گونه با بی حسی موضعی و آرام بخش در مطب جراح یا مرکز جراحی سرپایی انجام می شود و معمولاً یک تا دو ساعت طول می کشد.


بازیابی و نتایج کاشت گونه

پس از کاشت گونه، درد، تورم و بی حسی در محل برش و در گونه ها وجود دارد. آنها با مسکن های بدون نسخه کنترل می شوند. بالا بردن سر برای به حداقل رساندن تورم توصیه می شود. بیماران معمولاً می توانند ظرف یک هفته به سر کار بازگردند و معمولاً 6 هفته برای بهبودی کامل طول می کشد. نتایج جراحی کاشت گونه بلافاصله آشکار می شود. ایمپلنت ها نتایج طولانی مدتی را از یک روش واحد ارائه می دهند، برخلاف فیلرهای صورت که برای حفظ نتایج باید به طور مداوم تکرار شوند. هیچ جای زخم قابل مشاهده ای از برش های قرار داده شده در دهان وجود ندارد.

مزایای پروتز گونه

• نتیجه طبیعی. بزرگ شدن گونه
• بدون جای زخم
• با بی حسی موضعی انجام می شود.
• استفاده از این روش هیچ عارضه ای ندارد و ماندگاری بیشتری دارد.
• تزریق چربی روشی ارزانتر و دائمی است.


کاندیدای مناسب برای جراحی پروتز گونه در اصفهان

کاندیدای خوب برای ژل ها و پرکننده ها کسانی هستند که به دنبال همان نتایجی هستند که ممکن است با تزریق چربی به دست بیاورند اما روش کمتر تهاجمی را ترجیح می دهند. همچنین باید از احتمال ماندگاری کوتاهتر نسبت به سایر گزینه ها آگاه باشید. این روش برای بیماران باردار، شیرده یا مبتلا به عفونت سینوسی توصیه نمی شود.
بهترین نوع ژل بر پایه هیالورونیک اسید است، اما ژل مبتنی بر اسید هیالورونیک گران است و ماندگاری آن 8 ماه تا 2 سال است. افرادی که می خواهند ژل تزریق کنند باید ژل های مورد تایید وزارت بهداشت داشته باشند. تزریق ژل گونه برای ترمیم و اصلاح معمولاً هر 18-12 ماه یکبار تکرار می شود. برخی از بیماران درمان به موقع را انجام می دهند و در هر ویزیت مقدار کمی ژل تزریق می کنند تا از کاهش نتایج اولیه جلوگیری کنند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

کافه میدون اصفهان، با چشم‌اندازی زیبا

کافه میدون اصفهانکافه میدون، هم نوساز و مدرن است و هم سنتی و باصفا – عکاس: فراز رحیلی

بعد از گشت‌وگذار در میدان نقش جهان و یک درشکه سواری جانانه دور میدان، نوبت به خوردن یک نوشیدنی داغ یا یک شربت خنک در کافه‌ میدون اصفهان می‌رسد. فضای این کافه که جزء بهترین کافه های اصفهان به شمار می‌شود، شیک و سنتی است و چشم‌انداز زیبایی به سمت گنبدها و مناره‌های مسجد امام میدان نقش جهان دارد. در کافه میدون می‌توانید جلسات کاری و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه را هم برگزار کنید.

منوی این کافه شامل نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه اسپرسو، نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه اسپرسو، نوشیدنی‌های گرم میدون، چای ایرانی و سایر اقوام و دمنوش‌های مخصوص است.

آدرس کافه میدون: اصفهان، خیابان استانداری، گذر پشت مطبخ، کافه میدون

ساعت کار: هم روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ شب

شماره تماس: ۰۳۱-۳۲۲۴۴۰۰۶ و ۰۳۱-۳۲۲۴۴۰۰۷

محدوده قیمت: گران

کافه عمارت نمکدان، یادگاری از دوره قاجار

کافه عمارت نمکدان«کافه عمارت نمکدان» از بهترین کافه های روباز و سنتی اصفهان به شمار می‌آید – عکاس: حسین صالحی

کافه عمارت نمکدان، یکی از زیباترین کافه‌های روزباز اصفهان به‌شمار می‌آید. بنای این کافه یادگاری از دوره قاجار است و شما را به گذشته‌های دور می‌برد. در این کافه می‌توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را در کنار پیش غذا و همراه با مخلفات فراوان نوش‌جان کنید.

نوشیدنی‌های گرم، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه، نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه، میلک شیک، شربت و آب‌میوه طبیعی، اسموتی، کیک و دسر هم از دیگر خوشمزه‌های این کافه سنتی روباز هستند.

آدرس کافه عمارت نمکداناصفهان، خیابان استانداری، ابتدای گذر پشت مطبخ، کافه عمارت نمکدان

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

شماره تماس: ۳۲۲۴۷۳۱۳-۰۳۱

محدوده قیمت: نسبتا گران

کافه و سفره‌خانه سنتی رومانس

کافه و سفره‌خانه سنتی رومانسد و به معماری زمان قاجار علاقه دارید، ما به شما، کافه و سفره‌خانه سنتی رومانس را با طاق‌های ضربی، کاشی‌های فیروزه‌ای و حیاط باصفا پیشنهاد می‌کنیم. فضای رستوران به‌قدری زیباست که افراد تا آماده شدن سفارش غذا، در جای‌جای آن عکس‌های زیبا و خاطره‌انگیزی ثبت می‌کنند. این کافه رستوران در محله جلفا واقع شده و نماد یک ساختمان قدیمی و سنتی است.

منوی کافه رمانس از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و در آن انواع قهوه و نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، چای، دمنوش، وافل، شیک، کیک و دسر، به همراه غذاهای ایرانی مانند انواع کباب، کوفته، کشک بادمجان، آش رشته، خوراک گردن، خوراک مرغ، میکس دریایی و ماکیان سرو می‌شود.

 آدرس کافه و سفره‌خانه سنتی رومانس: اصفهان، خیابان نظر شمالی، میدان جلفا، کافه رستوران سنتی رمانس

شماره تماس: ۱۶۲۴۰۰۹۴ ۰۳۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۲۳ بعدازظهر

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

کافه شربت سرای روزگار

کافه شربت سرای روزگارحال‌‌و‌هوای معماری سنتی ایرانی و اصفهانی شربت سرای روزگار بسیار دلنشین است.

در همسایگی مسجد شیخ لطف‌الله، کافه‌ای دنج با فضایی متفاوت قرار گرفته است. وقتی وارد کافه می‌شوید، طاق‌هایی طرح‌دار و دیوارهایی نقاشی شده، نظرتان را به خود جلب می‌کند. وجود یک کتابخانه کوچک هم کافه را به یک فضای فرهنگی، دلنشین‌ و جذاب‌ تبدیل کرده است. در این کافه از چای زعفران گرفته تا چای دارچین و زنجبیل سرو می‌شود و شربت‌های آن به ویژه شربت لیمو نعنا و بهارنارنج بسیار خواستنی است.

در این کافه می‌توانید صبحانه مورد علاقه خود را نوش‌جان کنید و در کنار آن بستنی، غذای فرنگی، غذای ایرانی، پاستا، سالاد، پیش غذا، کیک و دسر، افشره‌‎های طبیعی، نوشیدنی سرد، چای و دمنوش و نوشیدنی گرم سفارش دهید. رستوران معروف نقش جهان و قهوه خانه اسپادانا هم در همین سرا قرار گرفته است.

آدرس کافه شربت سرای روزگار: اصفهان، میدان نقش جهان، جنب مسجد شیخ لطف الله، سرای اسپادانا، پلاک ۳۷، کافه شربت سرای روزگار

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب

شماره تماس: ۰۳۱-۳۲۲۳۴۳۵۷

محدوده قیمت: متوسط

کافه مس و قالی، در دل بازار امام اصفهان

کافه مس و قالیدر این کافی‌شاپ امکان شستن در فضای مسقف و در حیاط مجموعه وجود دارد.

نام این کافه ما را یاد صنایع دستی اصفهان می‌اندازد و فضای سنتی و دلنشینش، حس‌وحالی متفاوت نصیب‌مان می‌کند. این کافه در تیمچه مثقالی و در یکی از راسته‌های بازار امام قرار گرفته است؛ بنابراین شما می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در بازار امام و خرید صنایع دستی زیبای اصفهان در این کافه خستگی به در کرده و خود را مهمان یک فنجان قهوه کنید. البته از منوی کافه مس و قالی می‌توان خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های متفاوتی مانند کیک و دسر، نوشیدنی شکلات، چای، قهوه، دمنوش تک‌پایه،‌ صبحانه، دمنوش ترکیبی، موکتل، آبمیوه فصل، قهوه سرد، بستنی و گلاسه، پیش‌غذا و خوراک، شربت، اسموتی، میلک شیک، پیتزا، آب و نوشیدنی‌های گازدار و آیس‌تی سفارش دهید.

ناگفته نماند، امکان سرو در فضای باز کافه و در کنار حوض فیروزه‌ای رنگ وجود دارد. حتی می‌توانید سفارشات خود را  به‌صورت بیرون‌بر یا درب منزل با پیک تحویل بگیرید.

آدرس کافه مس و قالی: خیابان سپه (ورودی میدان نقش‌جهان)، مقابل اداره دارایی، تیمچه مثقالی، کافه مس و قالی

 شماره تماس: ۰۳۱۳۲۲۲۲۷۶۴

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳:۴۵ شب

محدوده قیمت: متوسط

کافه‌ رستوران خانه تاریخی موسیو آراکل

کافه‌ رستوران خانه تاریخی موسیو آراکلمعماری کافه رستوران موسیو آراکل ما را به دوران قاجار می‌برد.

حال‌وهوای این کافه ما را یاد خانه‌های تاریخی می‌اندازد. این کافه دارای درب‌های چوبی و شیشه‌های رنگی است و در وسط آن، حوضی فیروزه‌ای رنگ با درختان و باغچه‌ای پرگل دیده می‌شود. در این خانه از کوزه‌های سفالی گرفته تا سماورهای زغالی قدیمی، همگی نمایانگر اصالت ایرانی هستند. در کافه موسیو ارکل، امکان استفاده از هر دو فضای سرپوشیده و روباز وجود دارد و همین امر جذابیت آن را در بین کافه های اصفهان دوچندان کرده است.

منوی متنوع این کافه رستوران شامل انواع پیش‌غذا و سالاد، غذاهای فرنگی (پاستا، میگو، استیک)، غذاهای ایرانی (انواع کباب، ماهی، چلو گردن)، کیک، شیک، بستنی، قهوه دمی، قهوه سرد، چای و دمنوش، موکتل، شربت، اسموتی، نوشیدنی طبیعی است.

آدرس کافه‌ رستوران خانه تاریخی موسیو آراکل: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، سنگتراش‌های غربی، کافه رستوران خانه تاریخی موسیو آراکل

 شماره تماس: ۰۳۱۳۶۲۴۳۷۱۴

ساعت کار: همه روز از ساعت ۹ صبح الی ۲۳ بعدازظهر

محدوده قیمت: نسبتا گران

چایخانه آزادگان اصفهان، موزه‌ای از عتیقه‌جات

چایخانه آزادگان اصفهانیکی از خاص‌ترین کافه های اصفهان و چایخانه‌هایی که در ایران وجود دارد چایخانه آزادگان است – عکاس: مختار گرمهی

رویای خوردن یک فنجان قهوه یا یک استکان چای داغ، میان موزه‌ای از لوازم عتیقه و قدیمی را می‌توان در چایخانه آزادگان که با عنوان چایخانه چاه حاج میرزا هم شناخته می‌شود، به‌واقعیت تبدیل کرد. چرا که در گوشه و کنار این چایخانه بی‌مانند اشیا عتیقه و بسیار زیبایی قرار گرفته است که هر یک از آن‌ها روایتگر خاطره‌ای شیرین از روزگاران قدیم است.

در این چایخانه صبحانه، ناهار و شام در کنار انواع دسر، مخلفات، عصرانه (برای فصل پاییز و زمستان)، دمنوش‌های طبیعی تک نفره، نوشیدنی، سرد نوش، میلک شیک، قهوه، گوشفیل و دوغ محلی معروف اصفهانی‌ها قابل سفارش است.

آدرس چایخانه آزادگان: اصفهان، میدان نقش جهان، بازار لوافها، کوچه چاه حج میرزا، چایخانه آزادگان

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب

شماره تماس: ۳۲۲۱۱۲۵-۰۳۱

محدوده قیمت:  نسبتا ارزان

شربت خانه فیروز، طعم گوارای شربت‌های دلچسب

شربت خانه فیروزعمارت و فضای داخلی شربت خانه فیروز حس نوستالژی و متفاوتی به گردشگران می‌دهد – عکاس: صادق سرحدی

اگر هوس خوردن شربت‌های متفاوت در بهترین کافه های اصفهان آن هم در محیطی سنتی و نوستالژی را کرده‌اید، حتما به شربت خانه فیروز واقع در خیابان تاریخی جلفای اصفهان سری بزنید. خیلی‌ها شربت‌ ‌خانه فیروز را زیباترین کافه ایران می‌دانند که البته بیراه هم نیست!

شربت‌های این کافه در تابستان حسابی می‌چسبد و گوارای وجودتان خواهد بود. بستنی‌های خوشمزه این کافه نام‌های عجیب‌وغریبی مانند حسرت‌الملوک، امین‌الضرب و … دارند و شما را برای خوردشان وسوسه می‌کنند. اگر روزی شربت خانه فیروز را انتخاب کردید، باید سرکه‌انجبین و خیار، بیدمشک و بهارنارنجش را امتحان کنید.

این کافه با گچ‌بری‌ها و شیشه‌های رنگی، میز و صندلی‌های چوبی، ظروف آنتیک رنگی، گل‌های طبیعی روی میزها و پخش موسیقی زنده سنتی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و مکان مناسبی برای قرارهای عاشقانه است. از دیگر خوشمزه‌های کافه فیروز می‌توان از دیزی، کشک و بادمجان، کوفته، خورشت قیمه، خورشت قورمه سبزی، املت و غیره نام برد. دسرهایی مانند ماست و خیار و دوغ و گوش‌‌فیل را هم می‌توانید در این کافه سفارش دهید.

آدرس شربت خانه فیروز: اصفهان، میدان تاریخی جلفا، عمارت شربت خانه فیروز

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۳:۳۰ شب

 شماره تماس: ۰۳۱۳۶۲۹۵۴۶۲

محدوده قیمت: متوسط

شربت‌ خانه بهار نارنج

شربت‌ خانه بهار نارنجشربت‌ خانه فیروز اصفهان با فضایی نوستالژیک و آنتیک میعادگاهی برای هنرمندان است.

بهار نارنج نام مجموعه‌ای زیباست که در آن با فضای سنتی، دیوارهای نقاشی‌شده، شیشه‌های رنگی و سقفی با معماری منحصربه‌فرد ایرانی نظر هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. در شربت‌ خانه بهار نارنج می‌توانید انواع قهوه‌ و نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، آب‌میوه‌های طبیعی، شربت، بستنی، چای، دمنوش، کیک‌های خانگی و شیرینی را همراه با انواع صبحانه ایرانی، میان‌وعده و غذاهایی مانند کشک بادمجان، آش رشته و میرزا قاسمی را سفارش دهید.

آدرس شربت‌ خانه بهار نارنج: اصفهان، منطقه جلفا، خیابان حکیم نظامی، کوچه کلیسا، شربت‌خانه بهار نارنج

شماره تماس: ۳۶۲۷۵۲۶۹ ۰۳۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب

محدوده قیمت: نسبتا ارزان

کافه ایرونی اصفهان

کافه ایرونی اصفهان«کافه ایرونی» یکی از بهترین کافه های اصفهان برای صبحانه به شمار می‌رود.

یکی از دیگر از بهترین کافه های اصفهان در حوالی میدان نقش جهان، کافه ایرونی است. در این کافه از فرش ایرانی گرفته تا رومیزی‌های اصیل با نقش‌ونگارهای زیبا و ایرانی، نظر هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. دیوارهای آجری و سقف‌های گنبدی شکل فضایی متفاوت به این کافه بخشیده است. در این کافه می‌توانید قهوه، نوشیدنی سرد، کیک و دسر، هات چیپس، پنینی و غیره سفارش دهید و در کنار آن برای وعده صبحانه، رولت فرانسوی، صبحانه آمریکایی، صبحانه ایرونی، سوسیس و تخم‌مرغ، املت گوجه با سالاد، کلاب بیکن تخم‌مرغ و انواع تست را نوش‌جان کنید.

آدرس کافه ایرونی:  اصفهان، میدان نقش‌جهان، ابتدای خیابان سپه، روبه‌روی بانک تجارت، بازارچه نقش‌جهان، کافه ایرونی

 شماره تماس: ۰۳۱۳۲۲۳۷۷۳۶

ساعت کار:  همه روزه از ساعت ۸ صبح الی ۲۳ شب

محدوده قیمت: متوسط

کافه‌های مدرن اصفهان

اصفهان در کنار کافه‌های سنتی، مکان‌هایی مدرن با فضاهایی متفاوت دارد. شاید این مکان‌ها بیشتر برای جوان‌ترها جذاب باشد، چراکه حین سرو یک نوشیدنی یا یک غذای خوشمزه در فضایی متفاوت دور یک میز جمع می‌شوند، بازی می‌کنند، کتاب می‌خوانند و یا یک فیلم زیبا تماشا می‌کنند. در این بخش از مقاله می‌خواهیم شما را با مدرن‌ترین کافه های اصفهان بیشتر آشنا کنیم.

کافه بازی دوز، رقابتی هیجان‌انگیز در محیطی دوستانه

کافه بازی دوزدر کافه بازی دوز، بازی‌های گروهی و فکری متعددی اجرا می‌شود – عکاس: علی مقاره‌عابد

این کافه را به افرادی پیشنهاد می‌کنیم که اهل رقابت و بازی هستند، چراکه می‌توانند در محیطی بزرگ و جذاب بازی‌های گروهی مانند مافیا و بازی‌های بردگیم مانند دوز، جامائیکا، برج هیجان، مونو پولی و غیره را انجام دهند.

بخشی از کافه دوز هم به یک شعبه کافه نان اختصاص یافته است و نان‌های تازه آن در کافه بازی سرو می‌شود. منوی کافه بازی شامل انواع صبحانه، انواع قهوه، اسموتی، میلک شیک، نوشیدنی‌های سرد (لیدیز دریم، فیکا، سرندیپیتی، گارفیلد)، پنکیک، رول دارچین و کروسان است. کافه بازی دوز فروشگاهی برای خرید بازی‌‌های برد گیم نیز دارد.

آدرس کافه بازی دوز: اصفهان، مرکز خرید ارگ جهان نما، طبقه منفی یک، فاز ۳، کافه بازی دوز

شماره تماس: ۳۲۱۲۱۱۸۹ ۰۳۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۹ صبح  تا ۲۳ بعدازظهر

محدوده قیمت: متوسط روبه بالا

کافه سکانس، مکانی دلنشین برای تماشای فیلم

کافه سکانسدر کافه سکانس فیلم ببینید و غذایی خوشمزه نوش‌جان کنید – عکاس: کاوه نانو

در کافه سکانس هم فیلم می‌بینید و هم غذا و نوشیدنی دلخواه‌تان را نوش‌جان می‌کنید. این‌ کافه از بهترین کافه‌های روباز اصفهان با چشم‌اندازی زیبا از زاینده‌رود و سی‌‌وسه‌‌ پل به‌شمار می‌آید. منوی کافه سکانس از تنوع بالایی برخوردار است و در آن انواع قهوه‌ و نوشیدنی‌های گرم (اسپرسو، لاته، کارامل موکیاتو، هات چاکلت)، چای و دمنوش، قهوه‌های دمی (سایفون، ترک، کالیتا)، قهوه‌های سرد، کیک و دسر (چیز کیک، تیرامیسو، براونی، کروسان)، انواع ماکتیل، شیک، اسموتی و نوشیدنی‌های گازدار وجود دارد و یا در صبحگاه، انواع صبحانه (انگلیش ساید، صبحانه ایرانی، اگ برگر، پنکیک، کرپ بیکن، کرپ نوتلا، املت سنتی، املت پپرونی، وافل) را سفارش دهید.

انواع پیش غذا (نان سیر، برک، ایندین فرایز)، انواع سالاد، برگر (تندوری اسلایدر، برگر سکانس، چیکن برگر)، انواع پاستا و پیتزا را هم می‌توانید هنگام تماشای فیلم سفارش دهید. این کافه هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳ اکران فیلم دارد، البته برای تماشای فیلم‌ها باید بلیط تهیه کنید.

آدرس کافه سکانس: اصفهان، میدان انقلاب، پردیس سینمایی ساحل، طبقه دوم، کافه سکانس

شماره تماس: ۳۲۲۰۸۲۶۸ ۰۳۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۲۳ شب

محدوده قیمت:  متوسط روبه بالا

کافه رادیو، مکانی فارغ از روزمرگی‌ها

کافه رادیودر کافه رادیو آن‌قدر سرگرمی زیاد است که وقتی برای گوشی بازی ندارید – عکاس: یمانی

وقتی وارد کافه رادیو می‌شویم اولین چیزی که نظرمان را جلب می‌کند، این است که در دست هیچ‌کس گوشی موبایل نمی‌بینید. این‌جا استفاده از موبایل ممنوع است! بر در و دیوار کافه تابلوهایی فلزی دیده می شود و فضایی متفاوت ایجاد کرده‌اند.

در قسمت بالای آن هم کتابخانه‌ای از کتاب‌های متنوع قرار گرفته است و شما می‌توانید به جای بازی کردن با موبایل و گشتن در میان صفحات مجازی، یک کتاب زیبا بخوانید و درباره آن با دوستانتان صحبت کنید، اندکی فکر کنید، یا خلوتی دو نفره را در یک فضای فوق‌العاده صمیمی تجربه کنید.

صبحانه‌های خوشمزه انگلیسی، کلاب تخم‌مرغ، فرنچ تست، پنکیک و کروسان تخم‌مرغ بیکن در کافه رادیو فراموش‌نشدنی است.  همچنین می‌توانید از این کافه انواع قهوه‌های گرم (لاته، موکا، آفوگاتو)، قهوه‌های سرد، قهوه‌های دمی (سایفون، کمکس، فرنچ پرس)، نوشیدنی‌های سرد، اسموتی و انواع کیک را سفارش دهید و یا خود را مهمان خوردن کروسان مرغ، انواع پاستا، خوراک فیله مرغ، پنینی مرغ و ژامبون کنید.

آدرس کافه رادیو: اصفهان، خیابان استانداری، رو‌به‌روی بیمارستان خورشید، کافه رادیو

شماره تماس: ۳۲۲۳۱۳۸۸ ۰۳۱

ساعت فعالیت: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب

محدوده قیمت:  متوسط روبه بالا



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

تزریق ژل لب روسی چیست؟
تمرکز تزریق ژل لب روسی، تزریق فیلر به ناحیه V شکل دهان (معروف به کمان کوپید) است. هدف از این نوع درمان افزایش نقطه اوج لب ها برای بهبود ظرافت و زیبایی آنهاست. تکنیک تزریق لب روسی (Bow Cupid) به کشیدگی و تیزی لبه های لب بیشتر از اندازه لب ها توجه دارد.

در مدل روسی، مقادیر کمی فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لب (تقلید از جایی که افراد معمولاً خط لب خود را می‌کشند) تزریق می‌شود تا خطوط ناحیه لب را برجسته و بلند کند.

پس از مشخص شدن طرح کلی لب ها، مقداری فیلر نیز به لب ها تزریق می شود تا حجم لب ها پرتر به نظر برسد. در هنگام تزریق ژل روسی، متخصص پوست باید به هر دو لب بالا و پایین توجه کند. در حالی که تمرکز اصلی فیلر روی لب بالایی است، گاهی برای رسیدن به تقارن بیشتر و ظاهر طبیعی ناحیه دهان، تزریق فیلر برای لب پایین نیز انجام می شود.

 

مشاوره قبل از تزریق مدل لب روسی
قبل از تزریق ژل لب روسی، هر متخصص با بیمار صحبت می کند تا اهداف و خواسته های زیبایی او را بداند. در طول مشاوره، باید در مورد هر گونه بیماری خاص که ممکن است در حین یا بعد از تزریق فیلر تقویت کننده لب، مشکلاتی ایجاد کند، با بیمار در میان بگذارید. متخصص زیبایی باید به بیمار خود اطلاع دهد که هر نوع تزریق فیلر برای همه مناسب نیست. زیرا سایز لب ها و سایر قسمت های صورت همه بیماران یکسان نیست و مهمترین هدف در تزریق ژل رسیدن به لب های متقارن و طبیعی است. بنابراین آنچه برای یک نفر خوب به نظر می رسد ممکن است برای دیگری وحشتناک باشد! بنابراین در مشاوره قبل از تزریق ژل روسی، دید واضحی از نتایج تزریق توسط پزشک برای شما توضیح داده می شود.

روش لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟
برخی از بیماران ممکن است کمی کمان کوپید داشته باشند یا در برخی از بیماران مسن، ممکن است یک بار لبی بزرگ و مشخص داشته باشند، اما به دلیل افزایش سن، لب بالایی آنها شکل خود را از دست داده و چروک شده است. ممکن است برخی دیگر اصلا قوس نداشته باشند و به امید داشتن لب‌های قوس دار زیبا به روش تزریق لب روسی روی آورده‌اند.

هنگام برخورد با اولین نوع بیمار ذکر شده، روش باید بسیار ساده باشد. تمام کاری که متخصص باید انجام دهد این است که مقداری ماده پرکننده اسید هیالورونیک را به ناحیه لب تزریق کند که بلافاصله حجم لب را افزایش می دهد و حالت کمانی تیزتر و مشخص تری در بالای لب ایجاد می کند. برای آن دسته از افرادی که هرگز یک کمان کوپید طبیعی نداشته اند و می خواهند این کار را انجام دهند، این روند کمی دشوارتر است و ممکن است برای رسیدن به نتیجه مطلوب به چندین جلسه تزریق فیلر نیاز داشته باشد.

پر کردن شیارهای عمودی بالای لب
قسمت دیگری که گاهی در این روش مورد توجه قرار می گیرد، شیارهای عمودی روی پوست بین سوراخ های بینی و نیمه بالایی لب است که به آنها ستون های فیتروم می گویند. هنگامی که این ستون ها با پرکننده اسید هیالورونیک پر می شوند، می توانند به زیباتر و جوان تر به نظر رسیدن لب ها کمک کنند. این ستون می تواند به برجسته تر شدن شکل لب بالایی کمک کند و آن را کشیده تر نشان دهد.

 

جراحی پروتر لب در اصفهان نزد دکتر میلاد اعتمادی



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

روش های جراحی لیفت ابرو و پیشانی
جراحی لیفت پیشانی در اصفهان با تکنیک های مختلفی انجام می شود که هر یک از تکنیک های جراحی با توجه به شرایط و انتخاب صحیح می تواند با نتایج مطلوب همراه باشد. در اکثر موارد جراحی لیفت پیشانی برای افرادی که دارای ابروهای افتاده هستند انجام می شود که به دلیل افزایش سن و اثرات جذاب این اتفاق می افتد. لیفت ابرو از تکنیک های جراحی باز و بسته استفاده می کند و در برخی موارد از تکنیک آندوسکوپی برای انجام این جراحی استفاده می شود. در این جراحی معمولاً برش هایی در ناحیه خط رویش مو ایجاد می شود اما گاهی اوقات برش ها در پیشانی یا بالای پلک ها ایجاد می شود.

لیفت آندوسکوپی پیشانی
وقتی صحبت از بلفاروپلاستی می شود، جراح ارتباط بین پیشانی، ابرو و پلک بالایی را بررسی می کند. در بیشتر موارد، بیماران به جای افتادگی پلک، ابروهایشان افتاده است. به همین دلیل جراحی لیفت پیشانی توسط پزشک توصیه می شود. روش های مختلفی برای انجام جراحی لیفت پیشانی استفاده می شود، اما رایج ترین روش ها لیفت آندوسکوپی است. لیفت آندوسکوپی پیشانی با هدف لیفت پیشانی با کمترین جای زخم و تخریب بافت انجام می شود، علاوه بر این به رفع تمامی خطوط روی پیشانی کمک می کند.

افتادگی ابروها می تواند به دلیل وجود پوست اضافی در پلک بالایی باشد، حتی گاهی اوقات این حالت به صورت طبیعی دیده می شود. در حین معاینه توسط پزشک، آینه ای به بیمار داده می شود تا نتیجه مطلوب را به پزشک نشان دهد. موقعیت ابروها نیز مشخص خواهد شد. برای تعیین محل قرارگیری ابروها، بیمار باید چشمان خود را ببندد در حالی که پزشک ابروها را با دست بالا می‌آورد تا موقعیت پیشانی را ثابت کند.

لازم به ذکر است که بسیاری از بیماران تمایل به تغییر وضعیت ابروهای خود برای بهبود ظاهر خود دارند. بسیاری از افراد با تاتو یا روش های دیگر تغییرات دلخواه را در ابروهای خود ایجاد می کنند. چنین تغییرات دائمی می تواند چالش های زیادی را در زندگی افراد ایجاد کند.

آنچه مهم است این است که بیمارانی که می خواهند تحت جراحی لیفت پیشانی آندوسکوپی قرار گیرند باید دارای ابروهای افتاده، خطوط روی موهای پیشانی خود باشند، از وضعیت بدنی خوبی برخوردار باشند و در عین حال انتظارات از عمل جراحی نیز نتایج معقولی داشته باشند.

در این عمل زیبایی برش های کمتری ایجاد می شود و امکان بیهوشی بعد از جراحی بسیار کمتر خواهد بود. همچنین با کمک این روش زیبایی علاوه بر از بین بردن ماهیچه های اخم می توانید ابروها را بالا ببرید. مشکل اصلی جراحی لیفت آندوسکوپی این است که برای از بین بردن چین های عرضی یا چین های عمیق در پیشانی مناسب نیست. در ضمن افرادی که پیشانی بلندی دارند باید بدانند که این روش زیبایی باعث افزایش ارتفاع پیشانی می شود بنابراین برای افرادی که پیشانی بلندی دارند توصیه نمی شود و در نهایت برای چنین افرادی از روش های جایگزین استفاده می شود.

جراحی لیفت ابرو با آندوسکوپی
در این روش، جراح یک لوله بلند و باریک مجهز به یک منبع نور و یک دوربین کوچک (به نام آندوسکوپ) را در قاعده جمجمه قرار می دهد. به این ترتیب جراح می تواند ساختارهای داخلی را ببیند. این نوع جراحی نیاز به برش های کوچک دارد و برای همه بیماران مناسب نیست.

تکنیک ایجاد برش های محدود برای لیفت ابرو
در این تکنیک از آندوسکوپ استفاده نمی شود، بلکه برش های بسیار محدودی در پیشانی ایجاد می شود. برش های کوچکی در خط مو ایجاد می شود و ابروها بدون نیاز به آندوسکوپ بالا می روند. اسکار ناشی از این روش در خط مو پنهان است.

اطلاعات بیشتر در سایت میلاد اعتمادی



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

لیفت صورت چیست؟
لیفت صورت یعنی لیفت کردن پوست برای جوان‌تر به نظر رسیدن و بازیابی شادابی آن. در طی این فرآیند، پوست صورت از گونه، گردن و قسمتی از پیشانی به سمت بالا کشیده می شود. به این ترتیب چین و چروک آن نواحی کاملا صاف می شود و پوست صورت سفتی خود را باز می یابد. عمل لیفتینگ بدون باقی ماندن بخیه روی صورت انجام می شود زیرا کاملا جذب صورت خواهند شد.

 

بهترین روش لیفت صورت چیست؟
این تکنیک زیبایی به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام با توجه به نیاز شما و با توجه به فرم صورت انتخاب خواهد شد. به طور کلی روش جراحی لیفت صورت در اصفهان دائمی یا موقتی است. روش دائمی این تکنیک به لیفت صورت با جراحی معروف است که پوست اضافی ناشی از چین و چروک و افتادگی را به طور کامل از بین می برد. اما در روش موقت با وجود تغییرات مشابه باید هر 6 ماه یا یک سال یکبار برای ترمیم به پزشک مراجعه کرد. برای انتخاب بهترین روش لیفتینگ بهتر است در زیر با انواع آن آشنا شوید.

 

لیفت صورت در خانه چگونه است؟
یکی دیگر از روش های محبوب برای رفع چین و چروک و جوانسازی به خصوص در بین خانم ها استفاده از دستگاه لیفت صورت خانگی است. روش کار با این دستگاه ساده است و می توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید.

البته باید بدانید که دستگاه لیفت خانگی قدرت متوسطی دارد و شاید روش چندان موثری برای جوانسازی پوست به حساب نیاید. علاوه بر این دستگاه می توان چند روش ساده و طبیعی را نوعی لیفت صورت در منزل دانست. آنها شامل موارد زیر است:

ماسک خاک رس
ماسک سفیده تخم مرغ
ماسک خیار و آلوئه ورا
قالب یخ با عصاره خیار و گلاب
روتین خانگی پوست با صابون لیفت
لیفتینگ پوست صورت با سرم مخصوص

 

لیفت صورت چگونه به چاقی کمک می کند؟
لیفت با نخ یکی از راه های رفع لاغری صورت است. در واقع در این روش با کشش پوست و خاصیت ارتجاعی آن، فرآیند کلاژن سازی پوست تحریک شده و منجر به جوانسازی صورت می شود.

اگر از روش لیفت صورت برای چاقی برای تحریک کلاژن پوست و رفع نازکی آن استفاده کنید، کم کم متوجه حجم و سفتی پوست خواهید شد.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

روش لیپوماتیک غبغب 
در لیپوماتیک غگباب ابتدا بیمار باید زبان خود را به سقف دهان فشار دهد و دندان های خود را روی هم بگذارد و فشار دهد، در این صورت ماهیچه ها سفت می شوند و سپس جراح می تواند محل تجمع چربی را مشخص کند. در لیپوماتیک پس از بی حسی موضعی، یک میله فلزی بسیار نازک به نام کانولا از طریق یک شکاف بسیار کوچک و نازک وارد سلول های چربی می شود و با ضربه زدن و خوردن چربی در ناحیه شرمگاهی، از طریق مکش و به صورت فیزیکی آن را وارد سلول های چربی می کنند. چربی ها را بیرون می کشد در این روش جای زخم و بریدگی ایجاد نخواهد شد و این روش بدون چربی سوزی انجام می شود. مشاهده مقداری کبودی و تورم بعد از لیپوماتیک طبیعی است

 

فواید حذف چربی با لیپوماتیک
مدت زمان این جراحی کوتاه است و بیمار درد کمتری را متحمل می شود.
در این روش به دلیل اینکه بافت چربی از بین رفته و سپس تخلیه می شود، نسبت به روش های دیگر آسیب کمتری به پوست وارد می شود.
در این روش جای زخم یا بریدگی ایجاد نخواهد شد
بعد از چند روز نتیجه لیپوماتیک برای از بین بردن چربی مشاهده می شود

 

عمل جراحی برای برداشتن کیسه بیضه چگونه است؟
برای درمان نقرس ابتدا برشی زیر چانه ایجاد می شود. محل برش به راحتی پنهان می شود. سپس پوست گردن را کنار می زنند تا چربی زیر آن نمایان شود. در صورت وجود چربی اضافی در این ناحیه، یا مستقیماً با تیغه جراحی برداشته می شود یا با کمک لیپوساکشن استخراج می شود. اگر عضله پلاتیسمای بیمار شل شده باشد، این عضله نیز با بخیه سفت می شود. سفت شدن این عضله باعث کشش پوست گردن به سمت بالا می شود. اگر چانه بیمار در حال عقب نشینی باشد، برای او کاشت چانه گذاشته می شود تا شکل چانه برجسته تر شود. برش های جراحی لیپوساکشن با بخیه های قابل جذب بخیه می شوند. سپس یک نایلون مخصوص روی گردن شما قرار می گیرد که به گردن شما فشار وارد می کند (به طوری که گردن شکل جدید خود را حفظ می کند) و این روکش مخصوص باید تا چند هفته پس از جراحی پوشیده شود.

مزایای جراحی برای برداشتن کیسه بیضه
مزایای فیزیکی جراحی برداشتن کیسه بیضه عبارتند از:

تعیین زاویه بین صورت و گردن
ناپدید شدن غبغاب
کاهش حجم و از بین بردن چربی اضافی گردن
آیا شما کاندید مناسبی برای عمل حذف خروپف هستید؟
جراحی رفع جوش برای افراد در هر سنی که از جوش رنج می برند ایده آل است. البته جراحی رفع نفخ برای کسانی که پوست صورتشان در ناحیه خطوط فک افتاده است و می خواهند واقعا این مشکل را برطرف کنند مناسب نیست. این بیماران احتمالاً کاندید جراحی لیفت صورت هستند.

لیپوساکشن
لیپوساکشن برای رفع نقرس چیست؟
لیپوساکشن برای از بین بردن چربی شکم نیز یک روش جراحی برای از بین بردن چربی های شکم است، مشکلی که مایه شرمساری و خجالت بسیاری از افراد است. لیپوساکشن باید توسط جراح پلاستیک ماهر و با تجربه انجام شود. در این روش چربی اضافی زیر چانه استخراج می شود. برخی افراد انجام ورزش را برای رهایی از خروپف پیشنهاد می کنند، اما متاسفانه این کار در رفع خروپف موثر نیست.

لیپوساکشن برای از بین بردن چربی چگونه انجام می شود؟
پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تکنولوژی لیپوساکشن با میکرو کانولا، امروزه انجام لیپوساکشن را بسیار آسان کرده است. بهبودی بیمار پس از لیپوساکشن برای برداشتن چربی شکم نیز بسیار سریعتر از گذشته است. از آنجایی که اندازه کانول برای لیپوساکشن بسیار باریک و قطر آن کمتر از 2 میلی متر است، جراحان پلاستیک برای انجام لیپوساکشن یک برش بسیار کوچک در گردن ایجاد می کنند. لوله باریکی که برای انجام لیپوساکشن به زیر پوست فرستاده می شود کانولا نام دارد. جراح ابتدا ناحیه مورد نظر را به صورت موضعی بی حس می کند و سپس لیپوساکشن را انجام می دهد. در روش جدید لیپوساکشن میزان خونریزی و خطر آسیب به بافت های بدن بسیار کمتر است. یکی دیگر از روش های کم تهاجمی، عمل لیپوماتیک برای از بین بردن پف است.

 

جراحی رفع غبغب در اصفهان در سایت دکتر میلاد اعتمادی 

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی فک می تواند به موارد زیر کمک کند:

گاز گرفتن و جویدن را آسان می کند و سطح کلی آن را بهبود می بخشد.

مشکلات بلع و صحبت کردن را اصلاح می کند.

سایش و پارگی دندان را به حداقل می رساند.

مشکلات مربوط به بایت فیت یا بسته شدن فک را اصلاح می کند، مانند زمانی که دندان های آسیاب در تماس هستند اما دندان های جلویی در تماس نیستند.

عدم تقارن یا عدم تعادل مشکلات ظاهری مانند چانه کوچک، فک بالا و پایین.

قابلیت بستن کامل و آسان لب ها

تسکین دردها و ناراحتی های مفصلی شقیقه

اصلاح آسیب های صورت و نقایص مادرزادی

تسکین آپنه انسدادی خواب

خطرات جراحی فک و صورت در اصفهان


جراحی فک به طور کلی بی خطر است اگر توسط یک متخصص دهان و یک جراح خاص و با همکاری متخصص ارتودنسی انجام شود.

خطرات اقدام شامل موارد زیر خواهد بود:

1- کمبود خون

2- عفونت

3- آسیب عصبی

4- شکستگی فک

5- بازگرداندن فک به حالت اولیه

6- مشکلات بایت فیت و درد مفاصل فک

7- نیاز به اعمال جراحی بیشتر

8- نیاز به درمان ریشه روی دندان های منتخب

9- از دست دادن قسمتی از فک

پس از عمل ممکن است با موارد زیر روبرو شوید:

1- درد و تورم

2- مشکل در خوردن غذا که با مکمل های غذایی یا مشورت با متخصص تغذیه قابل حل است.

3- نیاز به مدتی برای عادت کردن به تغییر حالت چهره

در بیشتر موارد، متخصص ارتودنسی سیم های ارتودنسی خاصی را قبل از عمل روی دندان های شما قرار می دهد. سیم ها معمولاً 12 تا 18 ماه قبل از عمل جراحی قرار داده می شوند تا دندان ها هماهنگ شوند و آماده شوند.

ارتودنتیست و جراح صورت شما برنامه درمانی شما را برنامه ریزی خواهند کرد. اشعه ایکس، تصاویر و مدل های دندان های شما بخشی از این برنامه ریزی است. گاهی در هماهنگی قرارگیری دندان ها باید یا شکل دندان ها را تغییر داد یا با روکش پوشانید و یا از هر دو روش برای اصلاح استفاده کرد.

برای کمک به حرکت دندان ها و کاهش زمان استفاده از سیم های دندانی می توان از سی تی اسکن های سه بعدی، برنامه ریزی درمان کامپیوتری و دستگاه های باندینگ موقت ارتودنسی استفاده کرد. گاهی اوقات این کارها نیاز به عمل را کاملاً از بین می برد.

در برخی موارد از برنامه ریزی جراحی مجازی برای کمک به جراح برای اصلاح و تنظیم موقعیت فک در حین عمل و دستیابی به نتایج مطلوب تری استفاده می شود.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

ویژگی های بینی گوشتی
بدون شک، درک جامع آناتومی بینی اولین قدم برای موفقیت در جراحی است. موضوع مهمی که در جراحی پلاستیک صورت مانند رینوپلاستی باید مورد توجه قرار گیرد، تفاوت های آناتومیکی قومیت های مختلف است که نیاز به استفاده از روش های متمایز دارد. با این حال، افرادی که بینی گوشتی دارند ویژگی های نسبتاً مشابهی دارند که در زیر آمده است:

 

عمل بینی گوشتی
وجود منافذ باز زیاد روی پوست بینی
پوست ضخیم
ترشح بیش از حد غدد چربی
سوراخ های بزرگ بینی نامتقارن و نوک بینی برجسته
تیغه های دایره ای و بزرگ
وجود بسیاری از غضروف های ضعیف و کوچک
موارد ذکر شده از جمله مهم ترین ویژگی های بینی گوشتی است که در عمل بینی گوشتی به آن ها توجه می شود، اما می توان گفت که ارتفاع لوب های بینی از کناره نسبت به بینی استخوانی بیشتر است. در اکثر این نوع بینی ها، نوک بینی آویزان است، گویی به سمت پایین کشیده شده است. پهنای بینی گوشتی نیز از بینی های معمولی بیشتر است و بر خلاف بینی های استخوانی، خطوط در نواحی مختلف بینی مانند پل بینی به وضوح دیده نمی شود.

اکثر افرادی که بینی های گوشتی دارند مستعد جوش و آکنه هستند و این به دلیل فعالیت غدد چربی روی پوست بینی آنهاست. برخی از آنها گوشت بینی اضافی نیز دارند. داشتن بینی گوشتی به ویژگی های قومی و ژنتیکی فرد مربوط می شود. اما گاهی اوقات ضربه یا آسیب به بینی ممکن است در نهایت باعث پهن‌تر و بزرگ‌تر شدن بینی شود.

 

نحوه انجام عمل بینی
اولین سوالی که افراد دارای بینی های گوشتی ممکن است از پزشک خود بپرسند این است که جراحی بینی گوشتی یا رینوپلاستی بینی گوشتی چیست و چگونه جراحی بینی گوشتی به تغییر چهره و زیبایی آن ها کمک می کند؟ رینوپلاستی یکی از چالش برانگیزترین عمل های جراحی پلاستیک است و عمدتا برای بهبود ظاهر و عملکرد بینی انجام می شود. در واقع جراحی پلاستیک بینی با ایجاد تغییراتی در چارچوب استخوانی و غضروفی به رفع بدشکلی، بهبود ساختار و ظاهر بینی و رفع ساختارهای غیر طبیعی حفره بینی کمک می کند.

حفره بینی از سوراخ های بینی تا بالای گلو امتداد دارد و از استخوان ها، بافت نرم و غضروف های مختلف تشکیل شده است. رینوپلاستی می تواند به بازیابی جریان هوا و عملکرد کامل حفره بینی آسیب دیده یا بیمار کمک کند. جراحی بینی استخوانی و گوشتی با استفاده از دو تکنیک اصلی جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته انجام می شود. استفاده از هر یک از این روش ها به نظر جراح بستگی دارد. هر یک از این تکنیک ها مزایا و معایب خاص خود را دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

اطلاعات بیشتر جراحی بینی در اصفهان در سایت دکتر میلاد اعتمادی



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

انواع جراحی پلک
جراحی زیبایی پلک انواع مختلفی دارد که فرد با مشورت پزشک متخصص می تواند برای بهبود ظاهر چشم ها و پلک ها و زیباتر شدن چهره آن ها را انتخاب کند. انتخاب هر یک از این روش ها باید با توجه به عوامل تخصصی مختلف انتخاب شود و بهتر است در این مورد با پزشک خود صحبت کنید. انواع جراحی زیبایی پلک عبارتند از:

جراحی افتادگی پلک
یکی از روش های جراحی زیبایی پلک، جراحی افتادگی پلک است که برای لیفت یا رفع افتادگی پلک استفاده می شود. در جراحی افتادگی پلک، تمرکز بر روی جراحی پلک بالا است. تمرکز در جراحی افتادگی پلک بر اصلاح مشکلات ماهیچه هایی است که پلک را بالا می برند. اگر عضلات پشت پلک ضعیف شوند، نمی توانند وزن پلک ها را تحمل کنند و پلک به سمت پایین کشیده می شود. علت پتوز می تواند به دلیل عواملی مانند بیماری، تصادف یا مادرزادی باشد.

بلفاروپلاستی در اصفهان 
یکی از انواع جراحی زیبایی پلک بلفاروپلاستی نام دارد که برای کاهش پف پلک استفاده می شود. در جراحی بلفاروپلاستی، جراح چربی اضافی را از بین می برد و سپس پوست اضافی را برای صاف کردن پوست اطراف پلک برداشته می شود. اگر فردی دچار افتادگی در پشت پلک باشد، در بلفاروپلاستی پلک بالا، پوست اضافی پشت چشم برداشته می شود. این امکان وجود دارد که پوست اضافی حاصل از برداشتن چربی اضافی توسط پزشک برداشته شود و یا با صلاحدید جراح، پوست اضافی با لایه برداری لیزری یا لایه برداری شیمیایی TCA سفت شود.

کانتوپکسی
کانتوپکسی برای جراحی زیبایی پلک زمانی استفاده می شود که پلک پایین بیمار به سمت بیرون بیرون زده باشد. طبق صلاحدید پزشک انجام این جراحی با سایر جراحی های زیبایی پلک از جمله بلفاروپلاستی امکان پذیر است. در کانتوپلاستی عضله دایره ای چشم بریده می شود و تاندون کانتال خارجی از استخوان کنار کره چشم جدا می شود. سپس قسمتی از تاندون بریده شده و به قسمت داخلی پلک پایین متصل می شود.

جراحی پتوز
در جراحی پتوز برای جراحی زیبایی پلک، پلک فوقانی به سمت بالا کشیده می شود. با افزایش سن و به مرور زمان ماهیچه های پلک ضعیف شده و فرد دچار افتادگی پلک می شود. بنابراین از جراحی پتوز برای رفع افتادگی پلک استفاده می شود.

کاندیدای مناسب برای جراحی پلک
افرادی که از نظر جسمی سالم هستند و انتظارات معقولی از نتایج جراحی دارند، بهترین کاندید برای جراحی پلک هستند. در اکثر موارد افرادی که می خواهند این عمل را انجام دهند بالای سی و پنج سال سن دارند اما اگر فردی سابقه افتادگی پلک در خانواده داشته باشد می تواند در سنین پایین تر عمل جراحی را انجام دهد. جراحی زیبایی پلک به بهبود ظاهر و افزایش سطح اعتماد به نفس کمک می کند. با این حال، توصیه می کنیم قبل از تصمیم به جراحی با یک جراح پلاستیک با تجربه مشورت کنید.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

درباره روند جراحی گوش و فواید آن


فرآیند جراحی زیبایی گوش برای بیمارانی که از نظر ژنتیکی گوش های بزرگ یا دور از سر دارند مفید است. جراحی گوش می تواند به طور همزمان اندازه گوش ها را کاهش داده و زاویه آنها را نسبت به سر اصلاح کند.
قبل از جراحی گوش، گوش تمیز می شود و از بی حسی موضعی استفاده می شود. بسته به دامنه عمل، گاهی اوقات بیمار تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرد و جراحی گوش انجام می شود.
برای دسترسی به غضروف گوش، برشی در پشت گوش ایجاد می شود. سپس غضروف برداشته می شود و به اندازه کوچکتری شکل می گیرد. در صورت برداشتن مقدار قابل توجهی از غضروف، پزشک جراحی زیبایی گوش در تهران پوست اضافی را نیز برمی دارد. هنگامی که اندازه ایده آل به دست می آید، زاویه گوش به موقعیتی نزدیک تر به سر اصلاح می شود. برش ها بسته شده و محل درمان بانداژ می شود.
هدف اصلی جراحی گوش تغییر شکل دائمی گوش ها با دستکاری غضروف پشت گوش به منظور جمع شدن این عضو و کاهش بیرون زدگی آن است.

 

 

مشاوره جراحی گوش


اگر فکر می کنید جراحی گوش می تواند به شما کمک کند، قرار ملاقات و مشاوره با جراح گوش تهران برای شما ترتیب داده می شود. طی مشاوره با بهترین جراح جراحی زیبایی گوش، شرایط لازم برای کاندیداتوری شما را تضمین می کند و گوش های شما را ارزیابی می کند. اگر بهترین پزشک جراحی زیبایی گوش تشخیص دهد که این یک گزینه درمانی مناسب برای شما است، این فرصت به شما داده می شود تا اطلاعاتی در مورد روند و دوره نقاهت و همچنین پاسخ به سوالات خود در مورد جراحی گوش به دست آورید. جراح گوش تهران در مورد روند کار با شما صحبت می کند و در مورد اهداف جلسه به شما مشاوره صادقانه می دهد.

 

بازگرداندن گوش به حالت اولیه پس از جراحی گوش


یکی از مهم ترین دغدغه های بیماران این است که آیا بعد از جراحی زیبایی گوش به دلیل رعایت نکردن نکات مراقبتی بعد از جراحی گوش و یا استفاده مجدد از عینک و کلاه، ممکن است گوش های آنها به حالت قبل از عمل بازگردد؟ در پاسخ به این سوال باید بگویم که گوش ها بر خلاف بینی اگر در سنین پایین عمل شوند رشد نمی کنند و تغییر شکل نمی دهند. بنابراین جای نگرانی در این مورد وجود ندارد. اما برای اینکه خیالتان راحت شود بهتر است نکات مراقبتی را به درستی انجام دهید و شب هنگام خواب از هدبند برای گوش استفاده کنید تا گوش ها در جای اصلی خود قرار بگیرند و تغییر نکنند.

 

اطلاعات بیشتر از جراحی زیبایی گوش در اصفهان در سایت دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()