نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی بوکال فت در اصفهان ؟

چربی گونه یک توده چربی است که در زیر پوست در حفره گونه بین ماهیچه گونه و سایر عضلات سطحی قرار دارد. اندازه پد چربی گونه از فردی به فرد دیگر متفاوت است و دو پد چربی روی گونه برای یک فرد اندازه های متفاوتی دارند.

 

آیا من کاندید خوبی برای لیپوساکشن هستم؟

انجام عمل لیپوساکشن یک تصمیم کاملا شخصی است. این روش معمولا برای افرادی مناسب است که صورت نوزاد گردی دارند و گونه های گرد یا چاق آنها را آزار می دهد. اگر این روش را در نظر دارید، به یاد داشته باشید که در مورد انتظارات خود واقع بین باشید و آنها را با جراح خود در میان بگذارید. برداشتن پد چربی برای افرادی که صورت های لاغر و استخوانی دارند مناسب نیست زیرا کاهش سایز گونه ها ممکن است باعث پیری صورت بخصوص در افراد 30 ساله شود.

به طور کلی، ممکن است کاندید خوبی برای لیپوساکشن و برداشتن چربی گونه باشید اگر:
شما به طور کلی در سلامت کامل هستید و وزن طبیعی دارید
انتظارات واقع بینانه داشته باشید
شما از ظاهر گونه های چاق خود راضی نیستید
سیگار نکش

 

چگونه چربی گونه (چربی باکال) را از بین ببریم؟


جراحی برداشتن چربی گونه یک روش ساده است که نیازی به یک شب اقامت در بیمارستان ندارد و با بی حسی موضعی انجام می شود.
پس از اعمال بی حسی موضعی، پزشک برش کوچکی در داخل دهان در بافت ظریف گونه ایجاد می کند و سپس با استفاده از ابزار جراحی، چربی گونه را زیر پوست قرار داده و با قیچی یا اتو خارج می کند. بریده می شود و سپس می سوزد. چربی باقیمانده
در نهایت، برش بسته شده و بخیه می شود تا بهبود یابد. بخیه هایی که برای بخیه استفاده می شود معمولاً قابل جذب بوده و خود به خود در بدن حل می شوند.
مدت زمان این جراحی پلاستیک زیاد نیست و حدود 30 دقیقه طول می کشد.

 

دوره نقاهت بعد از عمل برداشتن چربی گونه چیست؟


پس از جراحی برداشتن چربی گونه، استراحت کوتاهی وجود دارد و می توانید به سر کار خود بازگردید و از روز بعد فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.
ممکن است از شما خواسته شود چندین روز به یک رژیم غذایی مبتنی بر مایعات پایبند باشید. پزشک ممکن است رژیم غذایی خاصی را برای کاهش خطر عفونت یا تورم صورت تجویز کند.
ناحیه جراحی نباید تحت فشار زیاد، اصطکاک یا حرکت شدید قرار گیرد

خطرات فرآیند حذف چربی گونه


فرآیند برداشتن چربی از گونه ها جراحی نسبتاً ایمنی است که خطرات و عوارض قابل توجهی را به همراه ندارد، اما هر جراحی خطرات متعددی را به همراه دارد و می تواند عوارضی را به همراه داشته باشد که با انتخاب یک جراح پلاستیک با تجربه می توان این عوارض را تا حد زیادی کاهش داد. .

دلایل زیادی برای چاقی صورت و تجمع چربی در ناحیه گونه وجود دارد که عبارتند از:
1. رژیم غذایی اشتباه و نامناسب: امروزه به دلیل افزایش حجم کار، افراد علاقه ای به تغذیه سالم ندارند، روی آوردن به فست فود و غذاهای آماده یکی از دلایل افزایش چاقی است.
2. برخی از بیماری ها: گاهی چاقی به رژیم غذایی آنها مربوط نمی شود و ناشی از برخی بیماری ها مانند کم کاری تیروئید، بیماری های کلیوی و ... است، مصرف الکل و سایر نوشیدنی های ناسالم نیز می تواند یکی از عوامل چاقی باشد.
3. کمبود آب کافی در بدن: زمانی که بدن به دلیل کم آبی و کمبود مواد معدنی در اندام ها دچار کم آبی می شود، این نواحی بدن با فعالیت بیشتر سعی در بهبود وضعیت دارند که منجر به افزایش سایز می شود. آن اندام ها
4. علل ژنتیکی: برخی از چاقی ها ربطی به بیماری و تغذیه ندارد و علل ژنتیکی دارد
5. پیری: گاهی اوقات افراد با بالا رفتن سن دچار افتادگی لب می شوند.
همه این دلایل می تواند فرد را به دنبال راهی برای از بین بردن این چربی ها برای رسیدن به چهره مورد نظر خود سوق دهد

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی پروتز چانه در اصفهان 


جراحی پروتز چانه هارمونی خاصی را بین قسمت های صورت ایجاد می کند، با پروتز چانه می توانید شکل متفاوتی به صورت ببخشید. چانه نازک می تواند سایر قسمت های صورت را بد شکل به نظر برساند. پروتز چانه به یکدست و متعادل شدن صورت کمک می کند. پروتزهای چانه دستگاه های منجمدی هستند که از مواد سیلیکونی ساخته شده و در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شوند و هر کدام برای نوعی چانه استفاده می شود.

جراحی پروتز چانه چگونه انجام می شود؟
در این عمل سعی بر این است که طبیعی ترین شکل ممکن برای بیمار ایجاد شود که با آگاهی کامل و بدون دغدغه به سمت این عمل گام بردارد. شایان ذکر است که پروتز چانه برای مردان و زنان متفاوت خواهد بود.

دو تکنیک معروف برای انجام جراحی پروتز چانه وجود دارد که با توجه به سلیقه و شرایط بیمار انتخاب می شوند.

جراحی پروتز داخل دهانی
با قرار دادن پروتز از طریق یک برش کوچک و پنهان در زیر چانه، پروتز در داخل فضای چانه قرار می گیرد.
* البته باید گفت احتمال عفونت در تکنیک داخل دهانی ممکن است افزایش یابد و بیمار دوره نقاهت طولانی تری را سپری کند.

در روش برش چانه، جراح کنترل بیشتری روی چانه دارد و احتمال موفقیت آمیز بودن عمل افزایش می یابد.

این عمل با بی حسی موضعی نیز انجام می شود، زیرا بیمار دوره نقاهت کوتاه تری را سپری می کند.

 

کاربرد پروتز چانه چیست؟
تناسب صورت
زاویه دار کردن و برجسته کردن گردن و خط فک
عیوب زیر چانه را می پوشاند.
مزایای پروتز چانه
عقب‌رفتن چانه می‌تواند منجر به چهره و نیمرخ نامتعادل شود که باعث می‌شود بسیاری از بیماران احساس خودآگاهی کنند. اگر احساس می کنید که چانه شما را عقب نگه می دارد، ایمپلنت می تواند راه حل مناسبی باشد. به عنوان یک روش، خطرات کمی برای اکثر بیماران به همراه دارد و تقریباً برای همه در ارائه نتایج خوب مؤثر است.

یک دوره نقاهت نسبتاً آسان با حداقل زمان توقف وجود دارد و نتایج در میان ماندگارترین نتایج در دنیای ایمپلنت در نظر گرفته می شود. بهتر از همه، کاشت ایمپلنت های خود می تواند دید شما را تغییر دهد. تعجب خواهید کرد که چگونه این روش ساده می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد

چه کسانی کاندید عمل جراحی پروتز چانه هستند؟
کسانی که از ظاهر خود راضی نیستند و چانه های ناصاف و گردن گوشتی دارند در ظاهرشان مشکل ایجاد کرده اند.

افرادی که متقاضی چنین جراحی هایی هستند باید از سلامت جسمی و روحی کامل برخوردار باشند، سپس می توانند چنین عملی را انجام دهند. این هدف زمانی محقق می شود که فرد مورد نظر از معاینات دوره ای جسمی و روانی بهره مند شده باشد و پزشک مهر تاییدی بر سلامت وی داده باشد. از این رو دکتر اصحاب یمین به متقاضیان پروتز چانه در کرمان توصیه می کند که هرگز به دلیل احساسات دیگران اقدام به عمل زیبایی نکنند و با بررسی تمام جوانب مثبت و منفی این عمل یا هر عمل زیبایی دیگر را انجام دهند.

کسانی که انتظارات معقولی از نتیجه جراحی خود دارند.

افرادی که از نسخه خاصی پیروی می کنند و داروهای ضد انعقاد مصرف می کنند نمی توانند از چنین عملی بهره مند شوند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی پروتز گونه در اصفهان

دلایل زیادی دارد و به همین دلیل راهکارهایی در خصوص پروتز گونه نیز ایجاد شد. اگر فردی پوست پر از چین و چروک دارد یا صورت بسیار لاغری دارد، مناسب ترین راه حل برای چنین فردی، گذاشتن پروتز گونه پس از تزریق چربی است.

اگر قصد برجسته سازی گونه های خود را دارید، بهتر است پروتزها را با ژل جایگزین کنید، زیرا عوارض قرار دادن این پروتزهای گونه بسیار کم است و برای بدن فرد خطرناک نیست و می توان چندین سال بدون استفاده از آن ها استفاده کرد. داشتن هر گونه عوارض جانبی باقی می مانند مدت زمان لازم برای جراحی گونه حدود نیم ساعت تا 40 دقیقه است که با هر دو روش یعنی بی حسی کامل یا بی حسی موضعی قابل انجام است. برشی که برای جراحی گونه داده می شود نیز از داخل دهان است. پروتز گونه در سه نوع موجود است:

گونه: نوع اول پروتزهای گونه هستند و مستقیماً در استخوان گونه قرار می گیرند که باعث بیرون زدگی گونه می شود.
نوع دوم پروتزهای زیر گونه هستند، پروتزهای زیر گونه گونه را پرتر نشان می دهند و همچنین لاغری و چین و چروک های پوست را برطرف می کنند.
و دسته سوم پروتزهای ترکیبی است که منجر به بهبود استخوان گونه و گونه می شود.
پروتز گونه و چانه
پروتز گونه یکی از علومی است که امروزه مورد توجه بسیاری از زنان جوان و برخی از مردان قرار گرفته است. برجسته كردن گونه ها به طور كلي زيبايي خاصي به همه افراد مي دهد اما اين روش براي افرادي كه صورت استخواني دارند بسيار مناسب است.

در بیمارانی که گونه های فرورفته دارند می توان پروتز سیلیکونی را در ناحیه گونه با برش داخلی دهان قرار داد که با بی حسی موضعی انجام می شود و گونه را برجسته می کند و در بیمارانی که چانه کوتاه یا فرورفته دارند. استفاده از پروتز در ناحیه چانه با برش داخل دهان امکان پذیر است.

پروتز گونه و چانه


گاهی در افرادی که دارای ناهنجاری های صورت و فرورفتگی در ناحیه گونه یا چانه عقب یا کوتاه هستند، استفاده از پروتز ضروری است. جنس این پروتزها معمولاً سیلیکون نرم است، اما گاهی اوقات پوششی از PTFE به سیلیکون اضافه می شود که باعث استحکام بیشتر آن شده و احتمال جابجایی این پروتزها را کاهش می دهد.

پروتز گونه کاشت مالار
پروتزهای گونه به طور کلی به 3 نوع تقسیم می شوند

اولین نوع پروتز گونه را می پوشاند.
نوع دوم پروتزهای زیر ماتری هستند که حفره زیر گونه را می پوشانند.
نوع سوم پروتزهای ترکیبی هستند که ترکیبی از 2 پروتز فوق هستند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت  دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

در فصل زمستان چی بپوشیم؟ سوالیست که با شروع فصل سرما ذهن افراد شیک پوش را درگیر خود می کند. با شروع پاییز هزار رنگ انواع لباس های گرم مانند پالتو، کاپشن، لباس های بافت دخترانه و کت های چرم و جین و... با رنگ های متنوع در بازار دیده می شود. حال این که چه لباسی بپوشیم که علاوه بر گرما، زیبایی و شیک بودن را نیز با خود داشته باشد موضوعیست که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. ما در تیم پژوهشی می خواهیم به پاسخ سوالاتی نظیر بهترین نوع پوشش در فصل زمستان چیست؟ چه رنگ لباسی برای زمستان مناسب است؟ و نکات مهم انتخاب لباس برای فصل زمستان، بپردازیم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟

بهترین نوع پوشش در فصل زمستان چیست؟

لباس مناسب فصل زمستان عموماً لباس های ضخیم و گرمی هستند که مانع ورود سرما به بدن و بروز بیماری سرماخوردگی می شوند. این لباس ها علاوه بر این که باید ویژگی گرمایشی داشته باشند، در عین حال نیز باید شیک باشد و شما را یک فرد خوش پوش نشان دهند. پوشیدن یک ست لباس زیبا و جذاب می تواند سرمای هوا را برای شما دل انگیز و خاطره ساز کند. این که برای هر استایلی چه ستی مناسب است و چگونه باید لباسی را ست کرد، موضوعیست که در این بخش از مقاله به آن می پردازیم. با ما باشید.

◘ استایل رسمی

بهترین لباس زمستانی برای یک استایل رسمی پوشیدن پالتو با رنگ خنثی برای یک مراسم رسمی به عنوان لباس رو می باشد. پالتوهای بلند عموماً زیبایی و شیکی خاصی دارند که توجهات را به خود جلب می کنند. فقط دقت کنید که پالتو به عنوان لباس رو می باشد و برای زمانیست که شما هنوز وارد سالن مراسم یا فضای رسمی نشدید. پس برای لباس زیر پالتو و در حقیقت لباسی که می خواهید داخل مراسم بپوشید اگر فضا بسته و گرم باشد دستتان باز است و می توانید از انواع پیراهن های ساده و شیک به همراه کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟6

◘ استایل نیمه رسمی

ژاکت زنانه به همراه کت چرم و شلوار جین جذب یک انتخاب خیلی خوب برای موقعیت های نیمه رسمی به شمار می رود. فصل سرما با خود کفش و بوت های گرم را نیز به همراه می آورد. پس با پوشیدن یک بوت بلند زیبایی استایل خود را چند برابر کنید. اساساً ترکیب کت چرم، ژاکت زنانه، شلوار جین تیره جذب زنانه با بوت بلند یکی از ترکیب های کلاسیک و همیشه زیباست و همواره طرفداران خاص خود را خصوصاً در نسل جوان دارد. حتی می توانید از شلوار جین رنگ روشن نیز استفاده کنید ولی برای موقعیت های نیمه رسمی بهتر است شلوارتان تیره باشد. خرید بافت زنانه از فروشگاه علاوه بر این که می تواند تضمین کننده ی رضایت شما از خریدتان باشد، همچنین می تواند به شما این امکان را بدهد تا متنوع ترین انواع بافت زنانه را در یک مکان ببینید.

◘ استایل مهمانی

پلیور زنانه خیلی ظریف به همراه یک دامن تا بالای زانو به همراه کفش پاشنه بلند می تواند شما را به استایل مهمانی برساند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با شلوار رابطه بهتری برقرار می کنند، می توانید از یک شلوار پارچه ای تقریباً جذب به همراه پلیور زنانه خیلی ظریف و کفش پاشنه بلند نیز برای ست مهمانی خود بهره ببرید. پلیور زنانه شما اگر با یقه ی باز و یا یقه قایقی باشد به همراه یک جفت گوشواره ی آویز و یک گردنبند بلند، جذابیت استایلتان را بیشتر نمایان می کند.

◘ استایل خودمانی

سوییشرت دخترانه به همراه شلوار جین آبی دخترانه و یک تیشرت رنگی از جمله ست های جذاب و زیبای استایل خودمانی و دخترانه در یک جمع خودمانیست. این استایل زیبا را می توانید با کتانی یا نیم بوت های تو کرک ست کنید و از راحتی و زیبایی آن لذت ببرید. مینی اسکارف نیز برای تکمیل این ست و همچنین گرم کردن سر و پیشانی نیز انتخاب خوبیست. اگر به مینی اسکارف علاقه ندارید، کلاه همرنگ با کتانی هم می تواند شما را به همان جذابیت و خودمانی بودنی که در نظر دارید برساند. از کیف های مدل کج نیز در انتها برای قرار دادن وسایل شخصی مثل موبایل و کیف پول می توانید استفاده کنید.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟2

◘ استایل دورهمی

پلیور زنانه یقه اسکی به همراه شلوار جین و نیم بوت یک استایل خاطره انگیز و در عین حال ساده و شیک دارد. برای دورهمی های دوستانه می توانید از پلیور زنانه یقه اسکی به همراه گردنبند بلند و یا کوتاه استفاده کنید. گردنبند روی یقه اسکی ساده و بدون طرح زیبایی چشم نوازی دارد. این استایل را می توانید با کت چرم نیز تکمیل کنید. اگر هم دوست داشته باشید می توانید از کت های مدل خلبانی که روی آن ها کار شده است برای جذابیت بیشتر استایلتان استفاده کنید.

◘ استایل راحتی

قیمت هودی زنانه در فروشگاه اینترنتی پادمیرا با توجه به مدل های مختلف و کیفیت بالای آن ها، بسیار مناسب است. برای داشتن یک استایل راحتی و کژوال بهترین گزینه، انتخاب هودی زنانه است. هودی ها بسته به میزان ضخامتشان می توانند هم نقش لباس رو را بازی کنند هم به عنوان لباس در منزل استفاده شوند. هودی به همراه شلوار جین اسلیم یا حتی شلوار اسلش، کتانی، کلاه و کیف کج استایلی بسیار راحت و در عین حال دخترانه برای شما می سازد. برای زمانی که قصد خرید روزانه یا حتی پیاده روی دارید می توانید از این استایل زیبا استفاده کنید.

◘ استایل کاری

ژاکت زنانه دکمه دار و جلو باز برای یک مکان اداری و یا کاری بسیار مناسب است. یک شومیز و شلوار پارچه ای با ژاکت زنانه دکمه دار هم در محل کار لباسی تقریباً ساده و راحت است، هم این که استایل شما را زنانه و زیبا نشان می دهد. برای کفش هم می توانید از کفش های طبی شبیه کالج نیز استفاده کنید. دقت کنید اگر در کشوری مانند ایران زندگی می کنید از یک شال که دو طرفش را به پشت انداخته یا یک روسری با سایز نود که خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک نباشد نیز می توانید استایل کاری خود را کامل کنید.

◘ استایل اسپرت

بهترین لباس زمستانی برای زمانی که می خواهید استایلی اسپرت و در عین حال جذاب داشته باشید یک پیراهن بافت تا زیر زانو به همراه نیم بوت از بهترین انتخاب ها برای یک استایل جذاب است. پیراهن زیر زانو با این که استایل نیمه رسمی دارد اگر از جنس بافت و چسبان باشد با نیم بوت های اسپرت علاوه بر راحتی و زیبایی یک استایل اسپرت نیز در خود پنهان دارد. برای داشتن یک استایل اسپرت لزوماً نیازی به پوشیدن لباس هایی مثل شلوار جین یا کفش کتانی و یا تیشرت و از این دست لباس ها نیست. شما می توانید با پوشیدن پیراهن های زیبا و مورد علاقه خود نیز، استایل اسپرت خود را بسازید و از آن لذت ببرید. فقط باید هنگام ست کردن به اجزای آن دقت کنید تا به یک تیپ و استایل مهمانی تبدیل نشود.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟1

چه رنگ لباسی برای زمستان مناسب است؟

لباس مناسب فصل زمستان برای بانوان به دلیل این که تنوع در پوشش دارند، می تواند با رنگ های شاد و دلپذیری همراه باشد. انواع هودی زنانه، ژاکت زنانه، پلیور زنانه، سوییشرت دخترانه، دورس دخترانه، پیراهن و دامن بافت و انواع شلوار جین و غیرجین و همچنین بوت و نیم بوت و پالتو و انواع کت ها، از جمله لباس هاییست که بانوان می توانند در فصل سرما و مخصوصاً زمستان از آن ها استفاده کنند. اما این که چه رنگ هایی را می توان در فصل زمستان با هم ست کرد موضوعیست که در این بخش از مقاله می خواهیم به آن بپردازیم. با ما باشید.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟3

• قرمز

پلیور زنانه با رنگ قرمز در فصل سرما انرژی فوق العاده زیادی را انتقال می دهد. رنگ قرمز که از رنگ های اصلی می باشد نشان دهنده ی عشق و شور و احساسات فراوان در فردیست که از آن استفاده می کند. غالباً افرادی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و وقتی وارد مجلسی می شوند تمام توجهات را به خود جلب می کنند، در فصل سرما یکی از انتخاب های آن ها رنگ قرمز است. این رنگ یکی از محبوب ترین رنگ ها در جهان است و خوش پوشان و شیک پوشان برای پاییز و زمستان این رنگ جذاب را پیشنهاد می کنند. رنگ قرمز در کنار رنگ های خنثی ست می شود ولی برای داشتن ست جذاب و ایده آل می توانید از رنگ مشکی و یا سورمه ای در کنار قرمز بهره ببرید.

• خردلی

خرید پلیور بافت زنانه به رنگ خردلی می تواند این اطمینان را به شما بدهد که در هر جمعی مرکز توجهات قرار خواهید گرفت. رنگ خردلی ترکیبی از دو رنگ زرد و نارنجی می باشد و از خانواده ی رنگ زرد محسوب می گردد. زرد خردلی یکی از پرطرفدارترین رنگ های زرد در بین افراد خاص پسند می باشد. این رنگ حس گرما، آرامش و شور و انرژی را به شما و اطرافیانتان منتقل می کند. رنگ زرد که بیانگر درخشندگی و گرمای دلپذیر خورشید است در فصل سرما می تواند گرما را برای شما به ارمغان بیاورد. این رنگ با بیشتر رنگ ها قابل ست شدن هست ولی با رنگ بنفش زیبایی خاصی را به وجود می آورند. همچنین رنگ های خنثی مانند سیاه، سفید و خاکستری نیز با زرد خردلی ترکیب خوبی می سازند.

• نارنجی

لباس مناسب فصل زمستان قطعاً با رنگ نارنجی که از ترکیب دو رنگ زرد و قرمز به وجود می آید گرمای دلپذیری را به وجود می آورد. این رنگ در زمستان شور و نشاط را افزایش می دهد و انرژی گرما و اعتماد به نفس را افزایش می دهد. افرادی که از رنگ نارنجی در فصل زمستان استفاده می کنند عموماً افرادی خلاق، پر انرژی، قدرتمند و موفق هستند. این افراد از نظر اجتماعی، زودجوش و معاشرتی بوده و هنگام صحبت با دیگران گرمای آرامش بخشی را به آن ها منتقل می کنند. رنگ نارنجی با انواع رنگ های خنثی و انواع طیف رنگ نارنجی ست جذابی می سازد.

• شتری

بهترین لباس زمستانی با رنگ شتری می تواند ترکیبی آرامش بخش و ظاهری ساده ولی شیک برای شما بسازد. این رنگ از جمله رنگ های پرطرفداری بوده که همواره در کمد لباس افراد شیک پوش پیدا می شود. رنگ شتری برای انواع لباس ها حتی شال و روسری و همچنین بوت نیز مناسب است. این رنگ ارزش استایل شما را از نظر قیمتی بیشتر نشان می دهد چرا که جزو رنگ های خاصیست و افرادی آن را استفاده می کنند که ظاهر برایشان بسیار اهمیت دارد. همچنین رنگ شتری با هر پوستی و هر فرم بدنی قابلیت سازگاری دارد. چرا که از دسته ی رنگ های خنثی محسوب می شود و با رنگ های خنثی نیز ست جذابی می سازد.

• سدری

ژاکت زنانه با رنگ سدری یکی از لباس های بسیار خاص و متفاوت است که برای افراد خاص پسند و متفاوت، مناسب است. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که همواره می خواهید متفاوت و متمایز از دیگران باشید، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ سدریست. سدری یک رنگ خاکستری مایل به سبز است که معمولاً افراد سخت پسند و شیک پوش جزو طرفداران آن هستند. رنگ سدری از خانواده ی رنگ سبز است که جزو رنگ های آرامش بخش قرار دارد و بیانگر طبیعت و سرزندگیست. این رنگ شیک را می توانید در کنار رنگ های خنثی یا طیف های مختلف رنگ سبز و اگر خاص تر دوست دارید با رنگ های کرم یا قهوه ای نیز می توانید ست کنید.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟4

نکات مهم انتخاب لباس برای فصل زمستان

در فصل زمستان چی بپوشیم؟ تا اینجای مقاله استایل های مختلف و رنگ های متنوعی که در فصل زمستان می توان پوشید را با هم بررسی کردیم. اما بهتر است قبل از این که لباس خود را انتخاب کنید و برای بیرون رفتن آماده شوید، نکاتی را در خصوص لباس های مناسب زمستان بدانید و سپس اقدام به پوشیدن لباس مورد علاقه خود کنید. نکاتی مانند:
- پوشیدن لباس های نازک روی هم برای گرم نگه داشتن باعث می شود که هر زمان در هر مکانی احساس گرمای زیادی کردید یک یا دو لایه از لباس خود را کم کنید. با این کار هم لباس های سنگین استفاده نکردید و هم می توانید در فضاهای بسته و گرم، لباس سبک تری به تن داشته باشید.
- هنگام بیرون رفتن از منزل برای خرید یا پیاده روی حتماً از جوراب های ضخیم استفاده کنید. مطمئن باشید اگر پاهای شما گرم باشند، بخش اعظمی از سرما را از خود دور کردید. پاهای گرم باعث می شود شما به راه خود ادامه دهید و این گرما را به سایر نقاط بدن خود منتقل کنید
- سعی کنید لباسی را انتخاب کنید که از شما در برابر باد و سرما محافظت کند. درست است که باید لباس شما زیبا و شیک باشد ولی یک اصل را فراموش نکنید و آن حفظ سلامتیست که از هر چیزی مهم تر است. اگر لباسی را انتخاب کنید صرفاً چون زیبا و شیک است ولی قدرت محافظت از شما در برابر سرما را نداشته باشد، تنها خود را در معرض بیماری قرار داده اید.
- از پوشیدن لباس های خیلی گرم روی هم پرهیز کنید. چرا که عرق کردن زیاد باعث می شود زمانی که شما تحرک ندارید عرق هایتان نقش دشمن شما را ایفا می کنند و مستقیماً بدنتان را به سمت سرما سوق می دهند و باعث بیماری و سرماخوردگی می گردد.
- دستکش و کلاه را نیز فراموش نکنید. اگر هم تمایلی به استفاده از کلاه ندارید حتماً از شال های ضخیم برای محافظت سر و پیشانی در برابر سرما استفاده کنید. اگر جزو افرادی باشید که با وزش باد دچار سردرد می گردید حتماً از هدبند یا کلاه یا شال برای پوشش سر استفاده نمایید.

بهترین لباس هایی که در فصل زمستان می توان پوشید؟5

جمع بندی

 

بهترین نوع پوشش در فصل زمستان چیست؟ لباسی برای فصل زمستان مناسب است که هم وظیفه ی گرمایش و محافظت از بدن را در برابر سرما انجام دهد و هم زیبایی و شیک بودن را برای شخص به وجود بیاورد. خرید بافت زنانه این امکان را به شما می دهد تا علاوه بر داشتن یک لباس زیبا، لذت پوشیدن بافت با کیفیت بالا و مناسب فصل سرما را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

خطرات جراحی پروتز گونه در اصفهان :
پروتز گونه یک روش جراحی زیبایی ایمن، کم خطر و قابل توصیه را ارائه می دهد و هزینه پروتز گونه نسبتاً زیاد نیست. تاکنون میلیون‌ها پروتز صورت از مواد غیر سمی مانند سیلیکون و پلی‌تترا فلوئورواتیلن (PTFE) ساخته و اعمال شده‌اند، بدون اینکه گزارشی از واکنش آلرژیک داشته باشند. این پروتزها که به طور ویژه برای استفاده در ناحیه گونه بین صورت و چانه ساخته شده اند، در اشکال و اندازه های مختلف ارائه می شوند. این پروتزها به صورت سفارشی توسط جراح ساخته می شوند تا تناسب طبیعی تری داشته باشند.
انواع پروتز گونه
پروتز گونه به سه شکل مختلف وجود دارد:
نوع
این پروتزها مستقیماً در استخوان گونه کاشته می شوند و برجستگی بیشتری ایجاد می کنند.
یک زیرگونه
این پروتزها گونه های پرتر را ارائه می دهند و گونه های افتادگی یا نازکی را برطرف می کنند.
ترکیبی
پروتز ترکیبی وضعیت استخوان گونه و گونه را بهبود می بخشد.
برخی از پروتزها مانند پروتزهای ساخته شده از سیلیکون را می توان بعداً خارج کرد. سایر پروتزها با بافت استخوانی طبیعی ادغام می شوند و بخشی از ساختار گونه را تشکیل می دهند.
بهترین روش برای پروتز گونه استفاده از نوع سیلیکونی آن است. سیلیکون ها برای چندین دهه در بدن و در تجهیزات جراحی و پزشکی متعددی مورد استفاده قرار گرفته اند. وقتی سیلیکون روی استخوان قرار می گیرد، شبیه استخوان می شود. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از پروتز سیلیکونی گونه این است که این نوع پروتز نرم است و به خوبی با آناتومی اندام تحتانی سازگار است و هرگز احساس نمی کنید که لبه تیز دارد. شاید بزرگترین مزیت استفاده از پروتز سیلیکونی گونه این باشد که در صورت نیاز به تعویض یا برداشتن پروتز، می توانید به راحتی این کارها را در این نوع پروتز گونه انجام دهید. برخی از پروتزها از پلی اتیلن متخلخل ساخته می شوند و در صورت نیاز به برداشتن یا تعویض این نوع پروتزها با مشکلات بزرگی مواجه خواهید شد. یکی از مشکلات دیگر پروتزهای سفت و سخت این است که به خوبی با بافت زیرین سازگاری ندارند و احتمال تورم زیاد است.

 

هنگامی که پروتز گونه همراه با عمل جراحی زیبایی صورت دیگر مانند لیفت صورت، لیفت ابرو، رینوپلاستی یا لیفت پلک انجام می شود، پروتزها را می توان از طریق برش هایی که عمل جراحی زیبایی انجام شده است قرار داد. هنگامی که جراحی زیبایی گونه همراه با سایر عمل های جراحی زیبایی انجام نمی شود، پروتزها به تنهایی از طریق برش های کوچکی که در دهان یا پلک پایین ایجاد می شود، انجام می شود. این پروتزها در بسته های کوچک ساخته شده توسط جراح در بافت گونه قرار می گیرند. بخیه هایی که برای بستن برش استفاده می شود ظرف 10 روز برداشته می شوند یا در صورت قرار دادن در همان بازه زمانی حل می شوند.
زمان نقاهت مورد نیاز برای جراحی پروتز گونه
اکثر بیماران می توانند در عرض یک هفته پس از جراحی پروتز گونه به سر کار برگردند و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند و در عرض سه تا چهار هفته پس از جراحی زیبایی گونه می توانند ورزش و فعالیت های سنگین را از سر بگیرند. تا دو هفته پس از جراحی زیبایی گونه، کبودی و تورم خفیف مشاهده می شود. با این حال، با استفاده از کیسه یخ و کمی آرایش در وسط صورت، می توان آنها را به حداقل رساند.
در طول دوره نقاهت پس از جراحی پروتز گونه، برای کاهش درد و ناراحتی و جلوگیری از عفونت، تمام مسکن ها و آنتی بیوتیک ها را طبق دستور پزشک مصرف کنید. اگرچه بخیه‌ها در عرض چند هفته حل می‌شوند و نیازی به باز کردن توسط پزشک ندارند، اما همچنان باید برای مراقبت‌های بعدی به پزشک مراجعه کنید تا نتایج را ببینید و بهبودی خود را ارزیابی کنید.
پس از اتمام دوره نقاهت اولیه جراحی پروتز گونه، نتایج نهایی به تدریج ظرف چند هفته بیشتر نمایان می شود. شش ماه پس از جراحی زیبایی گونه، گونه های شما پرتر و متقارن تر شده و پوست شما سفت تر می شود. هیچ جای زخم قابل مشاهده نیست و صورت شما ظاهری طبیعی و جوان خواهد داشت.

 

اطلات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

پروتز لب در اصفهان 

پروتز لب: لب های برجسته یکی از ملزومات اصلی یک چهره زیباست. بزرگ کردن لب با گذاشتن پروتز یا تزریق ژل و چربی، لب ها را برجسته می کند و بر جذابیت کلی صورت می افزاید. این روش مخصوصا برای افرادی که لب های نازکی دارند مفید است. دوره نقاهت پس از بزرگ کردن لب معمولا کوتاه است، به همین دلیل است که این روش یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای جذاب‌تر کردن لب‌ها است.


افراد مناسب برای استفاده از این روش
هر فرد بزرگسال در هر سنی می تواند کاندید مناسبی برای پروتز لب برای بزرگ کردن لب های خود باشد. باریکی لب ها یا کوچک شدن لب ها به دلیل افزایش سن انگیزه خوبی برای روی آوردن به این روش بزرگ کردن لب است. تمامی متقاضیان بزرگ کردن لب باید از وضعیت بدنی خوبی برخوردار بوده و انتظار معقولی از نتایج برجسته سازی لب داشته باشند. جراح زیبایی اغلب عکس های قبل و بعد از بیماران قبلی را نشان می دهد تا نتایج برجسته سازی لب با تزریق فیلر یا ژل، انتقال چربی و پروتز لب را ارزیابی کند. زیباسازی صورت و افزایش اعتماد به نفس از جمله مزایای بزرگ کردن لب است. تزریق ژل، انتقال و تزریق چربی و پروتز لب روش هایی هستند که برای از بین بردن علائم پیری، عدم تناسب یا باریکی لب ها استفاده می شود و تنها با یک جلسه لب های جوان تر، برجسته تر و نرم تر را برای بیمار به ارمغان می آورد.

روش های هایلایت و حجم دهنده لب ها
پروتز لب
پروتز لب یکی از روش های برجسته سازی لب است که نتایج آن در مقایسه با تزریق ژل در لب ها دائمی و ظریف تر است و به همین دلیل گزینه مناسبی برای افراد با لب های نازک به حساب می آید. Goretex، Softform و AlloDerm سه پروتز لب رایج و محبوب هستند. هر کدام تأثیر کمی متفاوت در ایجاد لب های صاف تر و برجسته تر دارند. اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این پروتزها در زیر ارائه شده است.

عمل پروتز لب
جراحی بزرگ کردن لب نسبتا ساده است و حدود یک ساعت طول می کشد. جراح ابتدا برش های کوچکی روی لب ایجاد می کند. این برش ها اغلب در گوشه های دهان ایجاد می شوند، اگرچه محل برش بسته به روش مورد استفاده می تواند هر جای دیگری روی لب باشد. سپس جراح یک شکاف باریک برای قرار دادن پروتز ایجاد می کند. مهارت جراح در ایجاد این شکاف در محل مناسب برای قرار دادن پروتز و حصول نتیجه طبیعی و یکنواخت حیاتی است. در مرحله بعد، جراح پروتز را وارد لب کرده و با احتیاط آن را داخل لب پیش می برد. در پایان پروتز لب به دقت دستکاری می شود تا طول مناسب پیدا شود و در نهایت برش ها بخیه می شوند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی لیفت پیشانی در اصفهان؟
جراحی لیفت پیشانی اغلب برای جوانسازی صورت انجام می شود. این جراحی را می توان همزمان با سایر جراحی های صورت انجام داد تا سایر قسمت های صورت (که از تغییرات ناشی از افزایش سن در امان نیستند) نیز به همان نسبت پیشانی جوان سازی شوند. جوانانی که به طور طبیعی دارای ابروهای کم پشت یا پیشانی چروکیده یا خطوط اخم عمیق هستند نیز می توانند از جراحی لیفت پیشانی بهره مند شوند.

 

آیا شما کاندید مناسبی برای لیفت پیشانی هستید؟
اگر یکی از ویژگی های زیر را دارید، کاندیدای مناسبی برای این جراحی محسوب می شوید:
1. ابروها در موقعیتی کمتر از ایده آل قرار دارند و چهره شما را غمگین یا خسته نشان می دهند.
2. چین و چروک های عمیق افقی روی پیشانی شما وجود دارد.
3. پیشانی شما دارای خطوط اخم عمیق در ناحیه بین ابروها است. اولین نشانه های پیری معمولا در صورت ظاهر می شود و اولین ناحیه ای از صورت که پیری را نشان می دهد پیشانی است. زوال بافت های زیر جلدی به دلیل افزایش سن و همچنین به دلیل جاذبه زمین باعث تغییر شکل ابروها، افتادگی آنها و پیری پیشانی می شود. اکثر بیمارانی که به دنبال جراحی لیفت پیشانی هستند، احساس می کنند که چهره آنها نمی تواند روحیه جوان و سطح انرژی بالای آنها را به درستی منعکس کند. با کمک این جراحی می توانید زمان را به عقب برگردانید و جوانی و شادابی درونی خود را بر چهره خود نشان دهید.
جراح پلاستیک صورت شما را برای جراحی لیفت پیشانی چگونه ارزیابی می کند؟ در طول مشاوره قبل از عمل جراح صورت شما را از نظر وضعیت ابروها، زیبایی چشم و پلک، وضعیت استخوانی، ساختارهای زیر پوستی، ضخامت پوست و ساختار چین و چروک ارزیابی می کند. در دست بررسی، بررسی و ارزیابی است. از این اطلاعات در برنامه ریزی جراحی استفاده می شود و جراح بر اساس آنها تکنیک مناسب را برای شما انتخاب می کند.

 

آمادگی قبل از عمل شامل چه مواردی است؟
اگر موهای کوتاهی دارید، بهتر است آنقدر بلند کنید که بریدگی ها را بپوشاند (تا زمانی که از بین بروند). اگر تصمیم به رنگ کردن موهای خود دارید، حتما چند روز قبل از عمل این کار را انجام دهید، زیرا انجام این کار تا حدود یک ماه بعد از عمل ممنوع است. حداقل ده روز قبل از عمل از مصرف ویتامین E، آسپرین و سایر مسکن ها خودداری کنید. اگر به مسکن نیاز دارید، فقط می توانید از استامینوفن استفاده کنید. در این دوره قبل از مصرف هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید.
اگر سیگار می کشید، چهار هفته قبل از عمل سیگار را ترک کنید و برای تسریع روند بهبودی سیگار را قطع کنید. سیگار خطر عوارض جراحی را چند برابر می کند و بهبود زخم را به تاخیر می اندازد. باید بدانید که ضرر قلیان کمتر از سیگار نیست. تا دو ماه بعد از عمل الکل مصرف نکنید. بعد از عمل به مدت سه روز به استراحت مطلق نیاز دارید. برای این دوره سرگرمی هایی مانند مجلات، کتاب، موسیقی، فیلم و ... را آماده کنید.
اگر قبل از عمل سرماخوردگی، گلودرد، تبخال یا هر بیماری دیگری دارید، پزشک خود را در جریان قرار دهید. هشت ساعت قبل از زمان تعیین شده برای عمل چیزی نخورید یا ننوشید. قبل از رفتن به بیمارستان حتما حمام کنید. فرم دادن به صورت مردانه و کوتاه کردن ناخن و پاک کردن لاک و آرایش صورت برای زنان ضروری است. قبل از مراجعه، اشیاء فلزی مانند انگشتر، گردنبند، گوشواره، سربند و ... را بردارید. برای بازگشت به خانه یک بالش و یک پتو در ماشین بگذارید.
دفترچه بیمه، نتایج آزمایشات و تمامی مدارک پزشکی خود را به همراه داشته باشید.
از بستری شدن تا 24 ساعت بعد از عمل، داشتن یک نفر برای مراقبت از شما ضروری است.

 

اطلاعات بیشتر در سایت میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی لیفت صورت چیست؟


مهمترین هدف جراحی لیفت صورت، جوانسازی است. بسیاری از افرادی که دارای پوست افتادگی و چین و چروک در صورت خود هستند، احساس خوبی نسبت به آن ندارند و حتی ممکن است اعتماد به نفس آنها کاهش یابد. شادابی و جوانی چهره بیش از هر چیز به حفظ نشاط و روحیه خود شخص کمک می کند.

همه انسان ها به طور طبیعی به دنبال حفظ زیبایی و جوانی هستند. به همین دلیل روش های جوانسازی قدمتی طولانی دارد و روش های زیادی برای آن پیشنهاد شده است. از روش های خانگی، دارو، ماساژ گرفته تا جراحی لیفت صورت یا روش های کمتر تهاجمی. روش های کمتر تهاجمی دیگری برای رفع افتادگی و افتادگی پوست صورت ارائه شده است و جراحی لیفت صورت نسبت به روش های دیگر موثرتر و ماندگارتر است زیرا روش های دیگر به طور موقت مشکل افتادگی و افتادگی پوست صورت را برطرف می کند. در نتیجه ممکن است پس از مدتی پوست دوباره شل و شل شود. در حالی که می توانیم جراحی لیفت صورت را یک عمل دائمی بدانیم. در جراحی لیفت صورت با توجه به میزان افتادگی و افتادگی پوست صورت از تکنیک های مختلفی مانند مینی لیفت و لیفت کلاسیک استفاده می شود.

در جراحی لیفت صورت، پوست اضافی اطراف گونه ها، اطراف گردن و پیشانی به سمت بالا کشیده می شود. بدون شک کشیدگی پوست این نواحی باعث تغییر وضعیت چشم و ابرو می شود. در واقع جراحی لیفت صورت باعث کشیدگی پوست می شود که در نهایت منجر به جوانسازی و شادابی صورت می شود. جراحی زیبایی لیفت صورت می تواند شامل مواردی مانند لیفت صورت، لیفت پیشانی، لیفت ابرو، لیفت گونه یا لیفت فک باشد. به علاوه در صورت لزوم می توان همزمان با لیفت گردن انجام داد.

 

کاربردهای اساسی جراحی لیفت صورت در اصفهان


جراحی لیفت صورت تغییرات شگفت انگیز و قابل توجهی در صورت ایجاد می کند. تمام تغییرات ناشی از افزایش سن، آسیب های محیطی از جمله نور مستقیم خورشید، افتادگی و از بین رفتن بافت چربی صورت را می توان با لیفت صورت کاهش داد و حتی به طور کامل از بین برد.

البته عوامل دیگری نیز در پیری پوست نقش دارند که می توان به کاهش وزن، اضطراب و استرس های درونی، عوامل ارثی و ژنتیکی اشاره کرد.

مهمترین نتایج به دست آمده از لیفت صورت عبارتند از:

افتادگی گونه ها را از بین ببرید
سفت شدن پوست صورت
حفظ برجستگی گونه در محل اصلی
رفع افتادگی گوشه های خارجی لب و دهان
برداشتن پوست اضافی در خط فک پایین
رفع چین و چروک های عمیق پوست از کناره های بینی، خط خنده و خطوط زیر گونه ها
رفع افتادگی پوست و تجمع چربی اضافی در گردن (اگر همراه با لیفت گردن انجام شود)

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

لیفت ابرو به چه معناست؟
همانطور که می دانید ابروها به دلیل جاذبه زمین می ریزند. به طور خاص، چیزی که اتفاق می افتد این است که ماهیچه ای که پلک ها و ابروها را در جای خود نگه می دارد، تحت فشار قرار می گیرد یا بیش از حد فعال می شود. این حالت باعث می شود که ابرو و پلک شروع به ریزش کنند. اگرچه تغییرات صورت با افزایش سن طبیعی است، اما با اقدامات ساده می توان این تغییرات را کاهش داد. یکی از این اقدامات لیفت ابرو است. لیفت ابرو به معنای بالا بردن ابروها و حتی پیشانی برای جوانتر نشان دادن صورت است. وقتی ابروها و پیشانی بالا می روند، چشم ها جوان تر به نظر می رسند و طراوت چهره دو چندان می شود.

 

آیا راه طبیعی برای بلند کردن ابرو وجود دارد؟
یک روش طبیعی و موثر برای بالا کشیدن ابرو در خانه استفاده از ژل تقویت کننده ابرو زیما است. ژل ابرو زیما یک محصول گیاهی است که ضمن بالا بردن ابروها باعث تقویت و پرپشت شدن آنها می شود. ژل تقویت کننده ابرو حالت دهنده و فرم دهنده و تقویت کننده فولیکول های ابرو است.

علاوه بر آن ورزش هایی که به طور خاص برای تقویت عضلات اطراف چشم طراحی شده اند، می توانند به افزایش ابروهای افتاده کمک کنند. این تمرینات فقط چند دقیقه در روز طول می کشد و از همه مهمتر هزینه آن ها یک ریال هم نیست.

یوگای صورت یک راه عالی برای بلند کردن طبیعی ناحیه ابرو و پلک است. تنها با استفاده از انگشتان خود می توانید چشمان خود را به آرامی بلند کرده و احساس سنگینی را کاهش دهید. روش لیفت ابرو که به شما پیشنهاد می شود روشی موثر، طبیعی و کم هزینه است.

 

مراحل لیفت ابرو در منزل
مراحل لیفت ابرو در خانه به شرح زیر است:

1. تمیز کردن ابرو و اطراف آن:
مراحل لیفت ابرو

قبل از هر کاری لازم است ابروها و نواحی اطراف آن را با فوم شستشوی صورت تمیز کنید. البته دقت کنید که قبل از لیفت ابرو از مواد لایه بردار برای پوست اطراف ابرو استفاده نکنید. کافی است ابروها و نواحی اطراف آن را از هرگونه مواد آرایشی، چربی طبیعی پوست، آلودگی و میکروب پاک کنید.

2. شستن انگشتان:
در این مرحله باید دست و انگشتان خود را به خوبی بشویید تا هیچ گونه چربی، کثیفی و میکروب در آن باقی نماند.

3. استفاده از ژل تقویت کننده ابرو زیما:
در این مرحله لازم است ژل تقویت کننده ابرو زیما را روی ابرو بزنید. برای این کار انگشت خود را به ژل تقویت کننده ابرو زیما آغشته کرده و روی ابرو قرار دهید. این محصول علاوه بر تقویت و پرپشت شدن ابروها، آنها را نیز بالا می برد.

4. انجام تمرینات لیفت ابرو:
مراحل مختلف یوگا یا تمرینات ابرو برای بالا بردن ابروها انجام می شود. 5 تمرین موثر لیفت ابرو عبارتند از:

تمرین شماره 1:
انگشتان میانی هر دو دست را زیر هر دو ابرو قرار دهید.
اطمینان حاصل کنید که کف دست های شما رو به صورت شما باشد.
پس از انجام این کار ابتدا ابروهای خود را به سمت بالا و سپس به سمت خارج حرکت دهید تا چشمانتان کاملا باز شوند.
حالا 5 ثانیه دیگر در همان حالت بمانید.
این کار را تا 6 بار در روز تکرار کنید.
تمرین شماره 2:
تمام مدت چشمان خود را بسته نگه دارید.
حالا تا جایی که می توانید به پایین نگاه کنید تا چشمانتان کاملا بسته شود. در این مرحله باید کمی کشش احساس کنید.
5 ثانیه در آن وضعیت بمانید.
اکنون چشمان خود را بسته نگه دارید و سعی کنید تا جایی که می توانید به بالا نگاه کنید. باید دوباره کمی کشش احساس کنید.
دوباره به مدت 5 ثانیه در همان حالت بمانید.
این تمرین را 6 بار تکرار کنید.
تمرین شماره 3:
در این تمرین باید هر دو چشم را باز نگه دارید.
سر خود را صاف نگه دارید و به جلو نگاه کنید.
اکنون سر خود را تا جایی که می توانید بی حرکت نگه دارید و سپس برای چند ثانیه آینده به بالا نگاه کنید.
همانطور که به پایین نگاه می کنید تکرار کنید.
تمرینات لیفت ابرو

این تمرین را در مجموع 6 بار تکرار کنید.
وقتی نگاه کردن به بالا و پایین را تمام کردید، سعی کنید به چپ و راست نگاه کنید.
تمرین شماره 4:
در این تمرین باید ماهیچه های صورت خود را طوری منقبض کنید که انگار در حال اخم هستید.
همانطور که خود را در آن وضعیت نگه می دارید، سعی کنید ابروهای خود را پایین بیاورید. ابروها باید به چشمان شما نزدیکتر باشند.
حالا هر دو چشم خود را باز کنید و هر دو ابرو را تا جایی که می توانید بالا بیاورید.
این تمرین را حداقل 6 بار تکرار کنید.
تمرین شماره 5:
چشمان خود را تا جایی که می توانید محکم ببندید.
حالا هر دو ابروی خود را تا حد امکان بالا ببرید.
چند ثانیه نگه دارید و مطمئن شوید که چشمان شما بسته باقی می مانند.
این تمرین را 10 تا 15 بار تکرار کنید.
برای تاثیر کامل این کار را سه بار در روز انجام دهید.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

 

اصل اول: اهمیت ضمیر ناخودآگاه در موفقیت
ضمیر ناخودآگاه به عنوان بخشی از وجود انسان نقش بسیار مهمی در رسیدن یا نرسیدن به اهداف دارد. «زیگموند فروید» ذهن را به کوه یخی تشبیه کرد که بخش خودآگاه و خودآگاه آن نوک کوه یخی است که بیرون از آب است. او می گوید بخش بزرگی از ذهن ما پنهان است. ضمیر آگاه کل مسئله را تحلیل و بررسی نمی کند و به نکات مخفی آن دسترسی ندارد.

مثلاً اگر به او بگویید «خسته نباشید»، «خسته نباشید» را نمی فهمد، اما «خسته» را محاسبه می کند. این کلمات را حتما بارها از گویش دورو و باری شنیده اید: «نمی خوام برم اونجا!»، «دستی برای امضای این قرارداد ندارم!» یا اینکه «از اولش این حس رو داشت که من نمیتونم» و جملاتی از این دست که حتما به گوش شما رسیده است.

به عبارت دیگر، اینها توافق یا عدم توافق ضمیر ناخودآگاه یک فرد است. تکنیک های زیادی برای کنترل بخش بزرگی از ناخودآگاه شما وجود دارد. اگر بتوانید به ضمیر ناخودآگاه فشار بیاورید، احتمال موفقیت شما دو برابر خواهد شد. در حالی که بیشتر اوقات به طور پیش فرض، ضمیر ناخودآگاه (ضمیر نیمه خودآگاه) بیشتر به سمت منفی گرایی تمایل دارد تا چیزهای مثبت.

 

تقصیر شما نیست که ضمیر ناخودآگاه اینگونه است، به خیلی چیزها بستگی دارد. به عنوان مثال، والدین ما می خواهند ما را در شرایط کاملاً ایمن بزرگ کنند و به ما اجازه ریسک نمی دهند. اما اگر آن را تغییر ندهید، تقصیر شماست.

نکته قابل توجه دیگر در مورد ضمیر ناخودآگاه این است که دوست دارد شما را از درد و سختی دور نگه دارد، بنابراین به شما اجازه نمی دهد ریسک های جدیدی را بپذیرید یا خود را به دردسر بیاندازید. احتمالاً این ضمیر ناخودآگاه شماست که شما را دوست دارد. با این حال، این عشق برای شما فایده ای ندارد، پس دست به کار شوید و بر او غلبه کنید.

اصل دوم: راه حل همه مشکلات در خود شماست
این آیه از حضرت حافظ به وضوح بیان می کند که چگونه انسان ها می توانند به توقف خود منتهی شوند:

بین عاشق و معشوق هیچ حائلی نیست، خودت حجاب محافظی

راه حل همه مشکلات در درون خودتان است

آشنایی با فرآیند حل مسئله می تواند تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار شما داشته باشد. آنچه برای موفقیت در یک تجارت و غلبه بر مشکلات آن اهمیت اولیه دارد، توانایی شما در درک زمینه، تعریف صحیح، یافتن راه حل و انتخاب مناسب ترین راه حل از بین روش های موجود است.

اصل سوم: برای انجام هر کاری نیاز به برنامه دارید
داشتن یک نقشه خیالی باعث می شود که ذهن بداند چگونه داده ها را واقعا پردازش و به خاطر بسپارد. نقشه ها را می توان در تمام جنبه های معیشتی، برای بهبود یادگیری، تفکر دقیق تر و بهبود عملکرد انسان استفاده کرد.

 

اطلاعات بیشتر در سایت ناهید نایتی 



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 | نظرات ()