جراحی لیفت پیشانی چیست؟
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی لیفت پیشانی در اصفهان؟
جراحی لیفت پیشانی اغلب برای جوانسازی صورت انجام می شود. این جراحی را می توان همزمان با سایر جراحی های صورت انجام داد تا سایر قسمت های صورت (که از تغییرات ناشی از افزایش سن در امان نیستند) نیز به همان نسبت پیشانی جوان سازی شوند. جوانانی که به طور طبیعی دارای ابروهای کم پشت یا پیشانی چروکیده یا خطوط اخم عمیق هستند نیز می توانند از جراحی لیفت پیشانی بهره مند شوند.

 

آیا شما کاندید مناسبی برای لیفت پیشانی هستید؟
اگر یکی از ویژگی های زیر را دارید، کاندیدای مناسبی برای این جراحی محسوب می شوید:
1. ابروها در موقعیتی کمتر از ایده آل قرار دارند و چهره شما را غمگین یا خسته نشان می دهند.
2. چین و چروک های عمیق افقی روی پیشانی شما وجود دارد.
3. پیشانی شما دارای خطوط اخم عمیق در ناحیه بین ابروها است. اولین نشانه های پیری معمولا در صورت ظاهر می شود و اولین ناحیه ای از صورت که پیری را نشان می دهد پیشانی است. زوال بافت های زیر جلدی به دلیل افزایش سن و همچنین به دلیل جاذبه زمین باعث تغییر شکل ابروها، افتادگی آنها و پیری پیشانی می شود. اکثر بیمارانی که به دنبال جراحی لیفت پیشانی هستند، احساس می کنند که چهره آنها نمی تواند روحیه جوان و سطح انرژی بالای آنها را به درستی منعکس کند. با کمک این جراحی می توانید زمان را به عقب برگردانید و جوانی و شادابی درونی خود را بر چهره خود نشان دهید.
جراح پلاستیک صورت شما را برای جراحی لیفت پیشانی چگونه ارزیابی می کند؟ در طول مشاوره قبل از عمل جراح صورت شما را از نظر وضعیت ابروها، زیبایی چشم و پلک، وضعیت استخوانی، ساختارهای زیر پوستی، ضخامت پوست و ساختار چین و چروک ارزیابی می کند. در دست بررسی، بررسی و ارزیابی است. از این اطلاعات در برنامه ریزی جراحی استفاده می شود و جراح بر اساس آنها تکنیک مناسب را برای شما انتخاب می کند.

 

آمادگی قبل از عمل شامل چه مواردی است؟
اگر موهای کوتاهی دارید، بهتر است آنقدر بلند کنید که بریدگی ها را بپوشاند (تا زمانی که از بین بروند). اگر تصمیم به رنگ کردن موهای خود دارید، حتما چند روز قبل از عمل این کار را انجام دهید، زیرا انجام این کار تا حدود یک ماه بعد از عمل ممنوع است. حداقل ده روز قبل از عمل از مصرف ویتامین E، آسپرین و سایر مسکن ها خودداری کنید. اگر به مسکن نیاز دارید، فقط می توانید از استامینوفن استفاده کنید. در این دوره قبل از مصرف هر دارویی با پزشک خود مشورت کنید.
اگر سیگار می کشید، چهار هفته قبل از عمل سیگار را ترک کنید و برای تسریع روند بهبودی سیگار را قطع کنید. سیگار خطر عوارض جراحی را چند برابر می کند و بهبود زخم را به تاخیر می اندازد. باید بدانید که ضرر قلیان کمتر از سیگار نیست. تا دو ماه بعد از عمل الکل مصرف نکنید. بعد از عمل به مدت سه روز به استراحت مطلق نیاز دارید. برای این دوره سرگرمی هایی مانند مجلات، کتاب، موسیقی، فیلم و ... را آماده کنید.
اگر قبل از عمل سرماخوردگی، گلودرد، تبخال یا هر بیماری دیگری دارید، پزشک خود را در جریان قرار دهید. هشت ساعت قبل از زمان تعیین شده برای عمل چیزی نخورید یا ننوشید. قبل از رفتن به بیمارستان حتما حمام کنید. فرم دادن به صورت مردانه و کوتاه کردن ناخن و پاک کردن لاک و آرایش صورت برای زنان ضروری است. قبل از مراجعه، اشیاء فلزی مانند انگشتر، گردنبند، گوشواره، سربند و ... را بردارید. برای بازگشت به خانه یک بالش و یک پتو در ماشین بگذارید.
دفترچه بیمه، نتایج آزمایشات و تمامی مدارک پزشکی خود را به همراه داشته باشید.
از بستری شدن تا 24 ساعت بعد از عمل، داشتن یک نفر برای مراقبت از شما ضروری است.

 

اطلاعات بیشتر در سایت میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: