نوشته شده توسط : خانم نویسنده

آیا هیپنوتیزم در اصفهان  واقعی است؟
درک این سوال به درک فرآیند هیپنوتیزم بستگی دارد.

هیپنوتیزم فرآیندی است که می تواند باورها و الگوهای رفتاری را تغییر دهد. اگر خوب فکر کنید، خواهید دید که این روند هر روز بدون اطلاع شما در حال انجام است.

به عنوان مثال، اگر مدتی در خلوت فکر کنید، مطمئناً به یاد خواهید آورد که چه زمانی و چگونه باورهای خود را توسط شخص یا افرادی تغییر دادید. اینطور نیست؟

تبلیغات تلویزیونی شما را مجبور می کنند ساندویچی بخورید که می دانید برای سلامتی شما مضر است.

آیا رفتار مزاحم دوستانتان شما را به انجام کاری که فکر می‌کردید اشتباه است، سوق نداده است؟

آیا فیلم ها، کتاب ها، داستان ها و مجلات هالیوودی احساسات شما را جریحه دار نمی کند و باور شما را نسبت به چیزی تغییر نمی دهد؟

می بینید که هر روز بدون اینکه بدانید هیپنوتیزم می شوید.

ما به این نتیجه می رسیم که فرآیند تغییر الگوهای رفتاری می تواند هر لحظه توسط اطرافیان ما اتفاق بیفتد و هیپنوتیزم درمانی در این زمینه فقط سعی می کند از آن به نحو مثبتی به نفع شما استفاده کند.پ

دو زن در این تصویر قابل مشاهده هستند. پیرزن به پایین نگاه می کند و به سمت چپ شما خم می شود. و زن جوانی که پشتش به شماست و گردن و موها و نیمی از صورتش را از پهلو می بینید. اگر دقت کنید متوجه می شوید که گردنبند زن جوان در واقع دهان پیرزن است.

هدف من از نشان دادن این تصویر چه بود؟

پیرزن در واقع تمام باورهای ماست که ذهن ما را پر می کند و قدرت زیادی دارد و این باورها اجازه نمی دهد چیز دیگری ببینیم. در این عکس همان زن جوان است.

باورهای ما می توانند درست یا غلط، خوب یا بد باشند. هر چه که هستند، ریشه در ضمیر ناخودآگاه ما دارند و دیدن چیزی غیر از آنها برای ما غیر ممکن یا بسیار دشوار است.

اینجاست که هیپنوتیزم وارد عمل می شود و با تکنیک های خود جایگزین هایی را به ما نشان می دهد و این فرصت را به ما می دهد که این بار حالت های دیگر را با دقت بیشتری بررسی کنیم. با دیدن آنها می توانیم مواردی را که برای ما بهتر هستند بپذیریم و دیدگاه خود را تغییر دهیم.

این بار به این عکس خیره شوید و زن جوان را در ذهن خود مجسم کنید. بعد از چند دقیقه پیدا کردن پیرزن برای شما سخت خواهد بود.

حالا من همین جا در پاراگراف بعدی شما را هیپنوتیزم می کنم و هر چقدر هم که بخواهید نمی توانید جلوی من را بگیرید. (خط بعدی را بخوانید)
احتمالاً تا قبل از خواندن این مطلب موارد زیر را احساس نکرده اید.

همینطور که دارم حرف میزنم، میخوام جایی رو که تکیه دادی حس کنی. یا به صندلی یا دیوار تکیه دادی یا روی تختت دراز کشیدی. به جایی که تکیه می کنید فکر کنید. آن را احساس کنید. این یک احساس امنیت است، درست است؟

حالا در مورد پیراهن یا ساعت خود فکر کنید که چگونه آنها را روی پوست خود احساس می کنید. دقت کردی؟

اکنون که توجه شما به این موارد معطوف شده است، از آنها آگاه هستید و آنها را احساس می کنید. اما به طور معمول، ذهن ما این احساسات دریافتی را از آگاهی ما مسدود می کند.

اگر تمرینات بالا باعث می شود شما احساس حماقت کنید، نگران نباشید. این تمرینات ثابت می کند که ذهن شما درست همانطور که طراحی شده است به درستی کار می کند و من آنها را کمی تحریک یا هیپنوتیزم کردم.

 

اطلاعات بیشتر در سایت ناهید عنایتی 





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: