لیفت شقیقه
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

جراحی لیفت شقیقه در اصفهان  نوعی عمل زیبایی است که به بالا بردن ابروها، گوشه چشم و رفع چین و چروک آن ناحیه کمک می کند. در این روش چشم ها بزرگتر به نظر می رسند و نسبت متعادلی بین آنها و ابرو برقرار می شود. از این رو متخصصان این تکنیک را روشی موثر برای فرم دادن به چشم و ابرو معرفی می کنند. شقیقه ناحیه پشت چشم بین پیشانی و گوش است. کشیده شدن این ناحیه نقش بسزایی در جوان و شاداب نشان دادن صورت دارد.


انواع روش های لیفت معابد
اگر در مورد نحوه انجام لیفت معبد سوالی دارید، باید با روش های مختلف آن آشنا شوید. لیفت معبد به طور کلی دارای 2 روش جراحی و غیر جراحی می باشد. روش غیرجراحی معمولا دائمی نیست و باید بعد از مدتی آن را ترمیم کرد. با این حال، غیر تهاجمی است و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. از طرفی نتایج عمل بلافاصله پس از اتمام آن قابل مشاهده است.

 

لیفت شقیقه با ژل
در این روش از ژل های هیالورونیک اسید برای جبران چربی از دست رفته در ناحیه شقیقه استفاده می شود. لیفت شقیقه با ژل یکی از روش های پرطرفدار این تکنیک و در عین حال بسیار حساس است. زیرا شقیقه حاوی مقدار زیادی رگ خونی است که در صورت تزریق نادرست ژل می تواند عوارض جبران ناپذیری داشته باشد. بنابراین این عمل باید زیر نظر جراح پلاستیک و پزشک زیبایی انجام شود.

لیفت شقیقه با بوتاکس
بوتاکس یکی از رایج ترین روش های لیفت شقیقه است که نسبت به روش های دیگر تاثیر کمتری دارد. در این روش آرایشگر سعی می کند با کشیدن انتهای ابروها به بالا بردن پلک و اطراف شقیقه کمک کند. در این حالت یک سوم اول پیشانی به همراه دم ابرو، قسمتی از پلک ها و قسمت اصلی شقیقه به سمت بالا کشیده می شود.

آسانسور معبد با هایفو
هایپوتراپی روشی مدرن و جدید است که با تمرکز بر ناحیه مورد نظر به تحریک کلاژن پوست کمک می کند. لیفت شقیقه هایفو استفاده از امواج متمرکز با شدت بالا در ناحیه شقیقه است که شامل درد یا بخیه نمی شود. بهترین زمان برای استفاده از هایفوتراپی برای شقیقه ها بعد از 30 سالگی است که روند پیری صورت با شدت بیشتری پیشرفت می کند.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی 





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: