خواص کیوی
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

خواص کیوی برای کمک به جوانسازی پوست

کیوی، فقط یک میوه خوش مزه و سرشار از مواد مغذی نیست بلکه یک ماده طبیعی عالی برای مراقبت از پوست هم محسوب می شود. حاوی مواد مغذی
 

خواص کیوی برای پوست

ویتامین C و E و آنتی اکسیدان است این مواد برای تقویت و جوان سازی سلامت پوست ضروری می باشند و علاوه بر این، کیوی سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است که آن را به یک ملین عالی تبدیل می کند. مصرف منظم آب کیوی، در دفع سموم و مواد اضافی در بدن موثر است بنابراین، باعث داشتن پوستی سالم و درخشان می شود. کمک به بازسازی سلول های پوستی با کیوی:ویتامین E موجود در کیوی، پوست را مرطوب نگه می دارد. این ماده، برای بازسازی سلول های پوست به کار رفته و انعطاف پذیر و جوان می کنند.
 

خواص کیوی برای کمک به سفتی پوست

با افزایش سن، پوست شروع به از دست دادن سفتی خود می کند و ما را مجبور می کند تا برای سالم نگه داشتن آن، کارهای جدی انجام دهیم (مثلا روی آوردن به محصولات پوستی گران قیمت و یا حتی عمل جراحی). بهتر و عاقلانه تر است که به جای آن از کیوی استفاده کنید. استفاده از کیوی له شده بر پوست، به انتقال مواد مغذی مهم به لایه های درم پوست کمک می کند و در حفظ سفتی پوست موثر است.ویتامین C که به وفور در کیوی یافت می شود، یک ماده ضروری موردنیاز برای تولید کلاژن است. کلاژن، یک پروتئین است که برای سفتی و انعطاف پذیری پوست لازم و ضروری است. این ماده به درمان خراش و بریدگی ها کمک می کند. همچنین، از زبر شدن پوست جلوگیری می کند. بنابراین، استفاده از ماسک کیوی در زمستان ها، راه حل خوبی برای از بین بردن پوست خشک و پوسته پوسته است.کیوی برای جلوگیری از بیماری های پوستی:اسیدهای چرب امگا3 در کیوی، در برابر بیماری های پوستی و سرطان زا محافظت می کنند. همچنین به حفظ غشای سالم سلولی کمک می کند.

خواص کیوی برای کنترل تولید بیش از حد سبوم

به من اعتماد کنید، این تنها مشکلی نیست که دختران دارای پوست چرب با آن مواجهند.به این چربی، چسبناکی و آکنه و جوش های سر سیاه را اضافه کنید. تولید بیش از حد سبوم را مقصر بدانید. کیوی، در کنترل تولید سبوم بسیار موثر است. کیوی برای کاهش و درمان روند پیری:کیوی، سرشار از آنتی اکسیدان است که رادیکال های آزاد که فرآیند بازسازی را متوقف می کنند را مهار می کنند این ماده علائم پیری مانند چین و چروک، لکه های پیری و خطوط را به تعویق می اندازد.
 

خواص کیوی برای جلوگیری از آسیب های خورشید با کیوی

کیوی، سرشار از اسیدهای آمینه و ویتامین C است که با اشعه های مضر آفتاب مبارزه کرده و از آسیب آفتاب جلوگیری می کنند. به علاوه، ماهیت خنک کننده آن، ناحیه آسیب دیده را تسکین می دهد.برای درمان فوری، چند تکه کیوی را بر ناحیه آفتاب سوخته بگذارید، تا درمانی خنک کننده داشته باشید. این خواص کیوی شما را شگفت
 

خواص کیوی برای کمک به افزایش زیبایی

ویتامین C موجود در کیوی به روشن شدن رنگ پوست نیز کمک می کند. کمک به درمان و روشن شدن تیرگی های زیر چشم:این روزها یک عارضه معمول است. تقریبا تمام زنان به دنبال درمان طبیعی برای خلاصی از تیرگی های سیاه دور چشم هستند. شما می توانید با کمک تکه کوچکی کیوی، آن را از بین ببرید.یک ورقه کیوی را روی چشم های تان بگذارید و 10 تا 15 دقیقه استراحت کنید. زمانی که کیوی را برداشتید، صورت تان را با آب معمولی بشویید. انجام هر روزه این کار به روشن شدن حلقه های تیره چشم کمک می کند.




:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: