انواع اینورتر ls
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

انواع اینورتر ls


اینورترهای LS خانواده نسبتاً بزرگی دارند و بنابراین درایوهای LS به چندین مدل تقسیم می شوند. در ابتدا به بررسی دو نوع پرکاربرد این خانواده می پردازیم
درایو سری IG5A و IP5 LS
درایوهای سری IG5A LS جزو درایوهای وظیفه متوسط خانواده LS هستند و از این درایوها می توان برای کاربردهای عمومی مانند آسانسور، نوار نقاله و دستگاه های کششی استفاده کرد. از مزایای این درایو می توان به برد وسیع آن در حالت تک فاز اشاره کرد. سری ig5a LS در مدل تک فاز از 0.4 کیلو وات تا 5.5 کیلو وات ارائه می شود و به همین دلیل می توانید از این درایو برای بسیاری از کاربردهایی که برق سه فاز ندارند و می خواهند از موتور تک فاز استفاده کنند به طور مستقیم استفاده کنید. یا برق آسانسور شروع به بالابر و غیره استفاده مستقیم.

 

سری درایو IP5 ls
درایو سری IP5 LS یکی از درایوهای سنگین خانواده LS است. از این درایوها می توان برای کاربردهای سنگین مانند پمپ های صنعتی با کیلووات بالا و فن های صنعتی با کیلووات بالا استفاده کرد.
از مزایای این درایو می توان به گستردگی این درایو در حالت سه فاز و داشتن قابلیت بوستر پمپ این سری اشاره کرد. سری Ip5 LS در مدل سه فاز از 0.75 کیلووات تا 450 کیلووات ارائه می شود، بنابراین می توانید از این درایو به طور مستقیم برای بسیاری از کارخانه های صنعتی که دارای برق سه فاز هستند استفاده کنید.

 

درایو سری IC5 ls
درایو سری IC5 LS یکی از درایوهای سبک کار خانواده LS است. از این درایوها می توان برای کاربردهای سبک و کم مصرف مانند فن های کوچک و متوسط، پمپ های خانگی و متوسط، نوار نقاله های کوچک و کنترل سرعت فن استفاده کرد.
این درایو دارای ولتاژ تک فاز بوده و در توان های 0.4 کیلو وات تا 2.2 کیلو وات ارائه می شود. به همین دلیل می توان از این درایو برای بسیاری از کارخانه های صنعتی که دارای برق تک فاز و استفاده از نور هستند به طور مستقیم استفاده کرد.

 

درایو سری IS5 ls
درایو سری IS5 LS یکی از درایوهای قدیمی و سنگین خانواده LS است که حلقه بسته و دارای ولتاژ سه فاز می باشد. از این درایوها می توان برای کاربردهای سنگین استفاده کرد. در حال حاضر تولید این مدل Drive LS متوقف شده و به جای آن مدل IS7 LS تولید و ارائه شده است که در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم.


درایو سری IS7 ls
درایوهای سری IS7 LS یکی از درایوهای سنگین خانواده LS است و از این درایوها می توان برای کاربردهای سنگین و پرقدرت مانند اکسترودرهای صنعتی، فن های صنعتی بزرگ، نوار نقاله های سنگین، ماشین آلات بسته بندی، پرس های توان بالا، بالابرهای صنعتی و ... استفاده کرد. دستگاه های CNC استفاده می شود.
از مزایای این درایو می توان به گستره وسیع این درایو در حالت سه فاز اشاره کرد. این درایو دارای ولتاژ سه فاز بوده و در ظرفیت های 0.75 کیلووات تا 375 کیلووات عرضه می شود. حلقه بسته است و به همین دلیل می توان از این درایو برای بسیاری از کارخانه های صنعتی که دارای برق سه فاز و مصارف سنگین هستند به طور مستقیم استفاده کرد.

 

خرید اینورتر ال اس در سایت آرتا اینورتر

 





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: