مشاوره قبل از تزریق مدل لب روسی
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

تزریق ژل لب روسی چیست؟
تمرکز تزریق ژل لب روسی، تزریق فیلر به ناحیه V شکل دهان (معروف به کمان کوپید) است. هدف از این نوع درمان افزایش نقطه اوج لب ها برای بهبود ظرافت و زیبایی آنهاست. تکنیک تزریق لب روسی (Bow Cupid) به کشیدگی و تیزی لبه های لب بیشتر از اندازه لب ها توجه دارد.

در مدل روسی، مقادیر کمی فیلر اسید هیالورونیک در امتداد خط لب (تقلید از جایی که افراد معمولاً خط لب خود را می‌کشند) تزریق می‌شود تا خطوط ناحیه لب را برجسته و بلند کند.

پس از مشخص شدن طرح کلی لب ها، مقداری فیلر نیز به لب ها تزریق می شود تا حجم لب ها پرتر به نظر برسد. در هنگام تزریق ژل روسی، متخصص پوست باید به هر دو لب بالا و پایین توجه کند. در حالی که تمرکز اصلی فیلر روی لب بالایی است، گاهی برای رسیدن به تقارن بیشتر و ظاهر طبیعی ناحیه دهان، تزریق فیلر برای لب پایین نیز انجام می شود.

 

مشاوره قبل از تزریق مدل لب روسی
قبل از تزریق ژل لب روسی، هر متخصص با بیمار صحبت می کند تا اهداف و خواسته های زیبایی او را بداند. در طول مشاوره، باید در مورد هر گونه بیماری خاص که ممکن است در حین یا بعد از تزریق فیلر تقویت کننده لب، مشکلاتی ایجاد کند، با بیمار در میان بگذارید. متخصص زیبایی باید به بیمار خود اطلاع دهد که هر نوع تزریق فیلر برای همه مناسب نیست. زیرا سایز لب ها و سایر قسمت های صورت همه بیماران یکسان نیست و مهمترین هدف در تزریق ژل رسیدن به لب های متقارن و طبیعی است. بنابراین آنچه برای یک نفر خوب به نظر می رسد ممکن است برای دیگری وحشتناک باشد! بنابراین در مشاوره قبل از تزریق ژل روسی، دید واضحی از نتایج تزریق توسط پزشک برای شما توضیح داده می شود.

روش لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟
برخی از بیماران ممکن است کمی کمان کوپید داشته باشند یا در برخی از بیماران مسن، ممکن است یک بار لبی بزرگ و مشخص داشته باشند، اما به دلیل افزایش سن، لب بالایی آنها شکل خود را از دست داده و چروک شده است. ممکن است برخی دیگر اصلا قوس نداشته باشند و به امید داشتن لب‌های قوس دار زیبا به روش تزریق لب روسی روی آورده‌اند.

هنگام برخورد با اولین نوع بیمار ذکر شده، روش باید بسیار ساده باشد. تمام کاری که متخصص باید انجام دهد این است که مقداری ماده پرکننده اسید هیالورونیک را به ناحیه لب تزریق کند که بلافاصله حجم لب را افزایش می دهد و حالت کمانی تیزتر و مشخص تری در بالای لب ایجاد می کند. برای آن دسته از افرادی که هرگز یک کمان کوپید طبیعی نداشته اند و می خواهند این کار را انجام دهند، این روند کمی دشوارتر است و ممکن است برای رسیدن به نتیجه مطلوب به چندین جلسه تزریق فیلر نیاز داشته باشد.

پر کردن شیارهای عمودی بالای لب
قسمت دیگری که گاهی در این روش مورد توجه قرار می گیرد، شیارهای عمودی روی پوست بین سوراخ های بینی و نیمه بالایی لب است که به آنها ستون های فیتروم می گویند. هنگامی که این ستون ها با پرکننده اسید هیالورونیک پر می شوند، می توانند به زیباتر و جوان تر به نظر رسیدن لب ها کمک کنند. این ستون می تواند به برجسته تر شدن شکل لب بالایی کمک کند و آن را کشیده تر نشان دهد.

 

جراحی پروتر لب در اصفهان نزد دکتر میلاد اعتمادی





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: