روش لیپوماتیک غبغب
نوشته شده توسط : خانم نویسنده

روش لیپوماتیک غبغب 
در لیپوماتیک غگباب ابتدا بیمار باید زبان خود را به سقف دهان فشار دهد و دندان های خود را روی هم بگذارد و فشار دهد، در این صورت ماهیچه ها سفت می شوند و سپس جراح می تواند محل تجمع چربی را مشخص کند. در لیپوماتیک پس از بی حسی موضعی، یک میله فلزی بسیار نازک به نام کانولا از طریق یک شکاف بسیار کوچک و نازک وارد سلول های چربی می شود و با ضربه زدن و خوردن چربی در ناحیه شرمگاهی، از طریق مکش و به صورت فیزیکی آن را وارد سلول های چربی می کنند. چربی ها را بیرون می کشد در این روش جای زخم و بریدگی ایجاد نخواهد شد و این روش بدون چربی سوزی انجام می شود. مشاهده مقداری کبودی و تورم بعد از لیپوماتیک طبیعی است

 

فواید حذف چربی با لیپوماتیک
مدت زمان این جراحی کوتاه است و بیمار درد کمتری را متحمل می شود.
در این روش به دلیل اینکه بافت چربی از بین رفته و سپس تخلیه می شود، نسبت به روش های دیگر آسیب کمتری به پوست وارد می شود.
در این روش جای زخم یا بریدگی ایجاد نخواهد شد
بعد از چند روز نتیجه لیپوماتیک برای از بین بردن چربی مشاهده می شود

 

عمل جراحی برای برداشتن کیسه بیضه چگونه است؟
برای درمان نقرس ابتدا برشی زیر چانه ایجاد می شود. محل برش به راحتی پنهان می شود. سپس پوست گردن را کنار می زنند تا چربی زیر آن نمایان شود. در صورت وجود چربی اضافی در این ناحیه، یا مستقیماً با تیغه جراحی برداشته می شود یا با کمک لیپوساکشن استخراج می شود. اگر عضله پلاتیسمای بیمار شل شده باشد، این عضله نیز با بخیه سفت می شود. سفت شدن این عضله باعث کشش پوست گردن به سمت بالا می شود. اگر چانه بیمار در حال عقب نشینی باشد، برای او کاشت چانه گذاشته می شود تا شکل چانه برجسته تر شود. برش های جراحی لیپوساکشن با بخیه های قابل جذب بخیه می شوند. سپس یک نایلون مخصوص روی گردن شما قرار می گیرد که به گردن شما فشار وارد می کند (به طوری که گردن شکل جدید خود را حفظ می کند) و این روکش مخصوص باید تا چند هفته پس از جراحی پوشیده شود.

مزایای جراحی برای برداشتن کیسه بیضه
مزایای فیزیکی جراحی برداشتن کیسه بیضه عبارتند از:

تعیین زاویه بین صورت و گردن
ناپدید شدن غبغاب
کاهش حجم و از بین بردن چربی اضافی گردن
آیا شما کاندید مناسبی برای عمل حذف خروپف هستید؟
جراحی رفع جوش برای افراد در هر سنی که از جوش رنج می برند ایده آل است. البته جراحی رفع نفخ برای کسانی که پوست صورتشان در ناحیه خطوط فک افتاده است و می خواهند واقعا این مشکل را برطرف کنند مناسب نیست. این بیماران احتمالاً کاندید جراحی لیفت صورت هستند.

لیپوساکشن
لیپوساکشن برای رفع نقرس چیست؟
لیپوساکشن برای از بین بردن چربی شکم نیز یک روش جراحی برای از بین بردن چربی های شکم است، مشکلی که مایه شرمساری و خجالت بسیاری از افراد است. لیپوساکشن باید توسط جراح پلاستیک ماهر و با تجربه انجام شود. در این روش چربی اضافی زیر چانه استخراج می شود. برخی افراد انجام ورزش را برای رهایی از خروپف پیشنهاد می کنند، اما متاسفانه این کار در رفع خروپف موثر نیست.

لیپوساکشن برای از بین بردن چربی چگونه انجام می شود؟
پیشرفت های صورت گرفته در زمینه تکنولوژی لیپوساکشن با میکرو کانولا، امروزه انجام لیپوساکشن را بسیار آسان کرده است. بهبودی بیمار پس از لیپوساکشن برای برداشتن چربی شکم نیز بسیار سریعتر از گذشته است. از آنجایی که اندازه کانول برای لیپوساکشن بسیار باریک و قطر آن کمتر از 2 میلی متر است، جراحان پلاستیک برای انجام لیپوساکشن یک برش بسیار کوچک در گردن ایجاد می کنند. لوله باریکی که برای انجام لیپوساکشن به زیر پوست فرستاده می شود کانولا نام دارد. جراح ابتدا ناحیه مورد نظر را به صورت موضعی بی حس می کند و سپس لیپوساکشن را انجام می دهد. در روش جدید لیپوساکشن میزان خونریزی و خطر آسیب به بافت های بدن بسیار کمتر است. یکی دیگر از روش های کم تهاجمی، عمل لیپوماتیک برای از بین بردن پف است.

 

جراحی رفع غبغب در اصفهان در سایت دکتر میلاد اعتمادی 

 





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: